بررسی ۲۰ فیلمنامه درباره مقاومت توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: تولید آثار هنری پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» رنگ و بوی مقاومت گرفته است.
کد خبر: ۷۰۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ - 28October 2024

سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس اظهار داشت: رویکرد ما نسبت به تولیدات آثار هنری در حوزه‌های نمایش، موسیقی، سرود، فیلم و هنر‌های تجسمی با توجه به عملیات «طوفان‌الاقصی» رنگ و بوی مقاومت گرفته است.

رویکرد سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس نسبت به تولیدات آثار هنری با توجه به عملیات «طوفان‌الاقصی» رنگ و بوی مقاومت گرفته است/ برگزاری اختتامیه جشنواره «رسام» در کرمان نشان‌دهنده توجه ویژه به حوزه مقاومت است

وی افزود: امسال اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» را به کرمان که شهر سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی است، منتقل کردیم که نشان دهیم توجه ویژه‌ای به حوزه مقاومت داریم.

سرهنگ جوشقانی ادامه داد: ما شروع به رایزنی‌های مختلف با کشور‌های حوزه مقاومت کردیم تا آثار خود را برای این دوره جشنواره «رسام» ارسال کنند. 

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به الگوگیری جبهه مقاومت از دفاع مقدس، بیان کرد: مقاومتی که الان صورت می‌گیرد، ریشه در دفاع مقدس دارد و از آن الگو گرفته است.

وی افزود: سرودی که در مراسم دیدار پیشکسوتان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شد، توجه ویژه به شهدای مقاومت و قدس داشت و تولید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

سرهنگ جوشقانی گفت: اخیراً فیلمنامه‌های خوبی جهت بررسی، کارشناسی و پیگیری برای پشتیبانی‌های تجهیزاتی و حمایت‌های مادی و معنوی به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال شده است.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، افزود: تا الان بالغ بر ۲۰ فیلم‌نامه در حوزه مقاومت به بنیاد ارسال شده و در مراحل کارشناسی و ارزیابی‌های تولیدی است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار