سومین رویداد ملی «ستاپ» برگزار شد

سومین رویداد ملی «ستاپ» سکوی تحول آموزش و پرورش در مجموعه سلام برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 27October 2024

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سومین رویداد ملی «ستاپ» (سکوی تحول آموزش و پرورش) عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه سلام برگزار شد.

سومین رویداد ملی «ستاپ» برگزار شد

این مراسم با حضور مسئولین و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، سرمایه گذاران و اهالی زیست بوم نوآوری آموزشی برگزار و در پایان از پوستر سومین دوره رویداد ملی ستاپ رونمایی شد. 

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، ایجاد سکوی همرسان بین چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت با شبکه‌ای از پشتیبانان است که در دو دوره‌ی قبلی توانسته است اتفاقات مثبتی را رقم بزند.

در دوره اول از این رویداد بیش از ۵۰۰ طرح نوآورانه به زیست بوم تعلیم و تربیت معرفی شد. همچنین در دومین دوره از رویداد ملی ستاپ که با شعار «مدرسه آینده رو بساز» برگزار شد،۳۲۰ طرح و ایده به دبیرخانه رویداد ملی ستاپ ارسال شده بود. 

این رویداد با حمایت وزارت آموزش و پرورش، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، سازمان بسیج، سازمان تعلیم و تربیت کودک و جمعی از نهاد‌های متولی تعلیم و تربیت برگزار می‌گردد و تلاش دارد با معرفی صاحبان ایده و محصولات برتر حوزه نوآوری تربیتی در بهره گیری از نبوغ و خلاقیت هسته‌های نوآور به منظور حل نوآورانه و فناورانه چالش‌های موجود در آموزش و پرورش و مشارکت همه دغدغه‌مندان برای ساخت آینده‌ای روشن برای مدرسه و نظام رسمی آموزش و پرورش داشته باشد.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار