آیت الله صفایی بوشهری:

مقام معظم رهبری، یکی از شخصیت های کم نظیر در تاریخ اسلام است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: یکی از نعمت هایی که شامل حال ملت و نظام ما شده، نعمت ولایت فقیه است.
کد خبر: ۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ - 16February 2016

مقام معظم رهبری، یکی از شخصیت های کم نظیر در تاریخ اسلام است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) اظهار داشت: حضرت زینب وقایع کربلا را به زیباترین شکل برای تمام تاریخ به تصویر کشید و کاری بزرگ را انجام دادند.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس با اشاره به اینکه جامعه انسانی بدون خبرنگار یعنی جامعه انسانی بی اطلاع و کم اطلاع خاطرنشان کرد: خبرنگار به واقع شخصیتی است که در جغرافیای جمعیت انسانی با بصیرت و عمق نگری که دارد تمامی وقایع آشکار و پنهان جامعه را درک می کند و برای رشد اصلاح و تعالی جامعه در یک فضای پر از دانش و معرفت اخبار را منعکس می کند.

امام جمعه بوشهر انقلاب اسلامی ایران را فضایی پر از معنویت و اخلاق و همچنین بستری برای کمال گرایی دانست و افزود: در فضای انقلاب رهبریت مرکز این منظومه است و نقش اساسی و سرنوشت ساز ایفا می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر تأکید کرد: هرگاه جامعه ما در راستای رهبری دینی گام برداشت موفق بوده است و هرگاه جامعه از رهبری جدا شده جامعه دچار انحطاط می شود.

وی با خاطرنشان کردن این که باید برای 50 سال آینده نظام برنامه ای جامع را تدوین کنیم و هیچ گاه نباید از زمان عقب و یا همراه با زمان باشیم و بلکه باید جلو تر از زمان بیندیشیم و مدیریت کنیم، تاکید کرد: یکی از مشکلات کنونی نیندیشیدن برای آینده است و بر اساس اندیشیدن برای 50 سال آینده باید برنامه ریزی شود چرا که مدیریت کارآمد یک جامعه وابسته به رشد جوان در دوره جوانیش است.

آیت الله صفایی بوشهری معتقد است که انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جوهره با انقلاب های دنیا تفاوت دارد زیرا این انقلاب به نام خداوند و برای نجات انسان ها از باتلاق انحراف، ابتذال، ظلم و ستم و رشد به سمت کمال انسانی شکل گرفت.

به عقیده نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر رکن رهبری به عنوان کانون، نقش اساسی در نظام اسلامی دارد به گونه ای که بر اساس فقه حکومتی، رهبریت و امامت جایگاه اصلی و اساسی در نظام اسلامی دارد و در زمان غیبت نیز ولی فقیه جانشین امام معصوم در مدیریت نظام اسلامی است.

وی افزود: بر این اساس مجلس خبرگان رهبری به دلیل چهار اصل تامین، نظارت، حمایت و پیگیری یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بوشهر بابیان اینکه مجلس خبرگان رهبری دارای ظرفیت بسیار بالایی برای طراحی مدیریت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این مجلس با فعال سازی کمیسیون ها، ارایه طرح ها بر اساس دانش روز و پیگیری ابلاغیه های رهبری به قوا می تواند به مجلسی فعال، بالنده و موثر بدل شود و خدمات بیشتری به عرصه ولایت و مردم ارایه کند.

آیت الله صفایی بوشهری مجلس خبرگان را یک مجلس تصمیم ساز دانست و تأکید کرد: یکی از موهبت های الهی به ملت ایران، وجود ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی از شخصیت های کم نظیر در تاریخ اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها