یک نمایش رادیویی با محوریت توسل به حضرت فاطمه زهرا "س" تولید شد

نمایش جدید رادیویی "فاطمه، من را نگاه کن" با محوریت توسل به حضرت فاطمه زهرا"س" در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 21February 2016

یک نمایش رادیویی با محوریت توسل به حضرت فاطمه زهرا

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مینو جبارزاده، کارگردان این نمایش رادیویی در این باره گفت: این نمایش را ندا محمودی نوشته و داستان آن درباره جراح قلبی است که پس از سالها به ایران باز می گردد و با بیماری مواجه می شود که مبتلا به نارسایی قلبی است وبه حضرت فاطمه "س" متوسل شده است.

وی افزود: در کارگردانی نمایش مذهبی می بایست اطلاعات مذهبی و تاریخی یک کارگردان بسیار دقیق باشد تا بتواند حال و هوای نمایش را به درستی با آن تطبیق دهد.

بر اساس این خبر؛ مهین فرد نوا، علی زرینی، محمد آقامحمدی، عبدالعلی کمالی، میرطاهر مظلومی، سیما خوش چشم، صفا آقاجانی، احمد گنجی، غلامحسن تسعیری، مجید سهرابی، سینا نیکوکار، ماندانا محسنی، محمدیگانه، افسانه محمدی، امیر زنده دلان، نگین خواجه نصیر، شیوا رفیعیان و مهرداد عشقیان از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش رادیویی به ایفای نقش پرداختهاند.

"فاطمه، من را نگاه کن" که از تولیدات جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو است به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر به زودی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار