سرلشکر صالحی در بوشهر:

نیروی دریایی ارتش در هر نقطه‌ای دزدان دریایی را ناکام می‌گذارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با حضور نیروی دریایی مقتدر ایران در دورترین تنگه‌ها، دزدان دریایی هرگز به اهدافشان نخواهند رسید.
کد خبر: ۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱ - 01December 2013

نیروی دریایی ارتش در هر نقطه‌ای دزدان دریایی را ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرلشکر "عطاالله صالحی" فرمانده کل ارتش، صبح امروز در مراسم الحاق ناوهای "تبرزین"، "نیزه" و "سیرجان" به ناوگان دریایی ارتش در بوشهر، اظهار داشت: امروز ارتش توان و انگیزه لازم، برای دفاع از ارزشهای کشور را دارد.

وی افزود: با توجه به جایگاه کنونی نیروی دریایی ارتش، این یگان در قلههای عزت قرار دارد و هر جایی که نیاز به دفاع داشته باشد به مقابله با دشمنان میپردازد که میتوان اثر آن را در مهار دزدان دریایی به خوبی مشاهده کرد.

سرلشکر صالحی با بیان اینکه دزدان دریایی از جای دیگری هدایت میشوند، اذعان داشت: تمام حرکات دزدان دریایی به خودی خود صورت نمیگیرد، بلکه کاملاً هدایت شده بوده و هدف اصلی آنها نا امن جلوه دادن منطقه است، اما با حضور نیروی دریایی مقتدر ایران در دورترین تنگهها، دزدان دریایی هرگز به اهدافشان نخواهند رسید.

وی در ادامه گفت: بعضی از این اتفاقات برنامهریزی شده بود و ایجاد چنین ناامنیهایی باید طبق برنامهی دشمنان باعث ذلت ما میشد، اما با تلاشهای نیروی دریایی باعث افتخار ما شد.

فرمانده کل ارتش در پایان ضمن ابراز همدردی با زلزلهزدگان برازجان اظهار داشت: ارتش با تمام قوا در منطقه حاضر است و با پیگیریهای دولت حتماً به مشکلات مردم استان رسیدگی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار