دریادار سیاری خبر داد

رزمایش "ولایت ۹۲" در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش بزرگ دریایی«ولایت ۹۲» در دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: رزمایش امسال در عرصه دریاهای آزاد و شمال اقیانوش هند تا مدار ۱۰ درجه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 24November 2013

رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با تسنیم  در خصوص رزمایش دریایی «ولایت ۹۲»  گفت: انشالله رزمایش امسال نیروی دریایی ارتش، در صورت تصویب سلسله مراتب در عرصه دریاهای آزاد و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه برگزار میشود

دریادار سیاری  در خصوص  اهمیت رزمایش ها در جهت  آماده نگه داشتن  توان نظامی و دفاعی دریایی، تاکید کرد: ما در طول سالهای گذشته ، با برگزاری رزمایشهای مختلف تجارب ارزشمندی را کسب کردهایم که  انشالله در رزمایش امسال نیز جدیدترین دستاوردهای خود را تست خواهیم کرد.
 

جدیدترین موشکهای ساحل به دریا در رزمایش امسال تست خواهند شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان انوع تجهیزات به کار گرفته در رزمایش امسال ، افزود: جدیدترین موشکهای دریایی را در این رزمایش تست خواهیم کرد و علاوه بر آن قطعا سلاحهای جدیدی که میتواند در میدان رزم واقعی به کارمان بیاید را نیز در این رزمایش به نمایش خواهیم گذاشت.


یگانهای پهپادی حضور پررنگی در رزمایش ولایت 92 دارند

دریادار سیاری اذعان داشت : تمامی یگانهای نیروی دریایی از جمله ناوشکنها، ناوهای موشکانداز و پشتیبان، زیردریایی، بالگردها، ساحلی(موشکهای ساحل به دریا)، تیپهای تفنگدار و تیپهای عملیات ویژه و غواصان نیرو دریایی در رزمایش ولایت 92 حاضر خواهند داشت و متناسب با اهداف مورد نیاز از این یگانها استفاده خواهیم کرد.


استفاده از پهپادههای ساحلپایه و دریاپایه

فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش از دو نوع پهپاد"ساحلپایه" و"دریاپایه" استفاده میکند، اظهار داشت: ما از پهپاد ساحلپایه در سواحل استفاده میکنیم و در دریاپایه نیز پهپادها توسط ناوشکنها به پرواز درمیآیند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار