مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری یادواره شهید مهدی باکری در 19 اسفندماه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از برگزاری یادواره شهید مهدی باکری در 19 اسفند ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ - 24February 2016

برگزاری یادواره شهید مهدی باکری در 19 اسفندماه

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از ارومیه، سردار "سعید قربان نژاد" در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید مهدی باکری، اظهار کرد: ما دنبال برگزاری یادواره ای ماندگار و در حد شان و مقام آقامهدی باکری هستیم و امیدواریم دستگاه های دیگر، در برگزاری باشکوه این مراسم ما را یاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون کتاب های متنوعی درباره شهید مهدی باکری نوشته و منتشر شده است، گفت: این کتاب ها عمدتا در تبریز نگه داری می شوند و متاسفانه ما دسترسی کاملی به این کتاب ها نداریم هر چند که پیگیر رفع این نقص هستیم.

وی ادامه داد: ما باید اطلاعات مربوط به نویسندگان کتاب های شهید مهدی باکری را جمع آوری کنیم تا بتوانیم از داشته های آنان در مواقع مورد نیاز استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هر چقدر درباره شهید باکری نوشته و نگاشته شود کم است، افزود: کتاب هایی که تاکنون درباره شهید باکری منتشر شده اند اغلب به دوره حضور ایشان در جبهه های جنوب پرداخته اند و یکی از نقص های موجود غفلت از حضور این سردار شهید در منطقه کردستان بوده است؛ هر چند که در کتاب های انتشار یافته گریز اندکی هم به حضور آقا مهدی باکری در کردستان زده شده اما هیچ گاه پرداخت کاملی به حضورشان در این منطقه  نشده است.

وی ادامه داد: سیاست جداسازی صف مردم از ضدانقلاب اگر پیاده سازی شود، امنیت پایدار در جامعه اتفاق خواهد افتاد؛ به همین جهت منش شهید مهدی باکری در منطقه کردستان و اقداماتی که در این باره انجام داد، نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: برگزاری یادواره شهید مهدی باکری باید جدی گرفته شده و المانی از آنچه که در این یادواره مطرح می شود را مستند کرد تا در آینده بتوان به آن استناد داشت.

نظر شما
پربیننده ها