سردار مارانی:

هر چه داریم از برکت جان‌فشانی و ایثار شهداست

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: اگر امروز مردم در برخی از کشورها مانند لیبی، سودان، سوریه و لبنان ندای آزاد خواهی سر می‌دهند، این از برکت ترویج فرهنگ آزادی خواهی و استکبار ستیزی رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰ - 02December 2013

هر چه داریم از برکت جان‌فشانی و ایثار شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد مارانی" فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در یادواره 68 شهید بخش اسماعیلی جیرفت با بیان انقلاب اسلامی ایران با الگو گیری از ارزشهای قیام امام حسین (ع) شکل گرفت، افزود: امام حسین (ع) با انگیزه حفظ دین، مبارزه با انحرافات اجتماعی و فرهنگی و دفاع از خاندان پیامبر (ص) قیام کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی هم وجه شباهت با انقلاب عاشورا داشت؛ چرا که انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) نیز برای دین و حفظ آرمانهای اسلامی به وجود آمده است.

وی گفت: بر همین اساس دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترور شخصیتها، ایجاد اختلاف و درگیری میان قومیتها و هشت سال جنگ تحمیلی سعی کرد به این نظام ضربه وارد کند، که دوران دفاع مقدس شکوفاترین دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود.

سردار مارانی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ادامه داد: ما هر چه داریم از برکت جنگ و جانفشانی و ایثار شهدا است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ادامه داد: اگر امروز مردم در برخی از کشورها مانند لیبی، سودان، سوریه و لبنان ندای آزاد خواهی سر میدهند، این از برکت ترویج فرهنگ آزادی خواهی و استکبار ستیزی رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: ایثار شهدا بر گرفته از دین و معنویت بود و به همین دلیل هیچ ترسی از شهادت در دل راه نمیدادند و با تمام توان مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند.

نظر شما
پربیننده ها