سرهنگ سیف خبر داد

برگزاری رزمایش‌ الی‌بیت‌المقدس از فردا در چهار استان کشور

معاون عملیات بسیج گفت: مرحله پنجم رزمایش‌های الی بیت المقدس، 21 و 22 آذرماه در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان و بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵ - 11December 2013

برگزاری رزمایش‌ الی‌بیت‌المقدس از فردا در چهار استان کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "نصرتالله سیف" معاون عملیات بسیج پیرامون مرحله بعدی سلسله رزمایشهای "الی بیتالمقدس" گفت: قرارگاه امام هادی(ع) برای اجرای مرحله پنجم رزمایشهای الی بیت المقدس، گردانهای بیتالمقدس و کوثر بسیج، 4 استان خوزستان، ایلام، لرستان و بوشهر را انتخاب کرده که به طور همزمان این رزمایشها در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته 21 و 22 آذر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش کمیت و کیفیت این رزمایشها نسبت به سال گذشته گفت: رزمایشهای امسال با توجه به این که استعداد گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج نسبت به سال گذشته  3برابر افزایش یافته، با دو سوم ظرفیت گردانهای کل کشور برگزار میشود.

سیف ادامه داد: البته برنامهها و تدابیر لازم برای یک سوم گردانهایی که در رزمایش حضور ندارند برای تداوم آمادگی آنها انجام شده است.

معاون مقاومت مردمی و آموزش نظامی بسیج با اشاره به تشکیل 8 قرارگاه فرعی امام هادی(ع) برای 8 مرحله رزمایشهای الی بیتالمقدس گفت: قرارگاه فرعی پنجم امام هادی(ع) که امر هدایت کل رزمایش این هفته را بر عهده دارد، در استان خوزستان مستقر خواهد بود.

سیف در پایان گفت: در این رزمایش گردانهای حاضر در یک آزمون عملی، آموزشهایی که طی سال در گردانهای خود دیدهاند را میسنجند و نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد فرماندهی کل سپاه و سازمان بسیج مستضعفین نیز با نظارت دقیق نسبت به حسن اجرا و مواردی که در رزمایشهای بعدی باید اصلاح شود، اقدام میکنند.

نظر شما
پربیننده ها