مبلغ افغانی حوزه علیمه قم:

اعتقاد مردم افغانستان نسبت به ظهور حضرت ولی عصر(عج) تقویت شده است

یکی از وظایف مهم بندگان برای ظهور آقا، آمادگی برای پذیرش حکومت واحد جهانی حضرت ولیعصر (علیه السلام) است و تا آن آمادگی نباشد ظهور حضرت واقع نخواهد شد، زیرا بدون آمادگی، ظهور بی فایده خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ - 28June 2013

اعتقاد مردم افغانستان نسبت به ظهور حضرت ولی عصر(عج) تقویت شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد هادی وحید، اهل افغانستان که درحوزه علیمه قم، مشغول به خدمت می باشد در گفتگوی اختصاصی با خبرگار ما گفت: ظهور حضرت حجت(عج) از اموری است که در اسلام نسبت به آنها به شدت تأکید شده و در حتمیت آن ذره ای شک و شبهه وجود ندارد.

وی افزود: اعتقاد به دوره آخرالزمان و انتظار ظهور منجی در دینهای دیگر مانند: یهودی ، زردشتی ، مسیحی و مدعیان نبوت عموما و دین مقدس اسلام خصوصا به عنوان یک اصل مسلم مورد قبول همه بوده است.

محمد هادی وحید گفت: عقیده به ظهور حضرت مهدی ( ع ) فقط مربوط به شیعیان و عالم تشیع نیست بلکه بسیاری از مذاهب اهل سنت نیزبه این اصل اعتقاد دارند و دانشمندان آنها، این موضوع را درکتابهای فراوان خود آورده اند و احادیث پیغمبر ( ص ) درباره مهدی ( ع)از حدیثهای متواتر و صحیح می دانند.

وی گفت: ما باید بدانیم که امام زمان(عج) شیعیان را دوست دارد و جامعه شیعه را رها نکرده است؛ چنانکه خود او میفرماید:"ما از احوال شما آگاهیم و در مراعات احوال شما کوتاهی نمیکنیم".

وی با اشاره به اینکه در افغانستان مردم بیشتراهل تسنن هستند واقلیت آنها حدود 35درصد شیعه هستند، گفت: خیلی اعتقاد مردم کشورما به امام زمان(عج) نسبت به سابق خیلی بیشتر شده است به طوری که هر جمعه مراسم دعای ندبه در مساجد مختلف سراسر کشور برگزار می شود .

این روحانی فرهیخته گفت: با نیت های خالص و پاک عهد و پیمانی دوباره با امام زمان ( عج) ببندیم تا هر چه درتوان داریم درراهش قراردهیم تازمینه ساز برای تعجیل در فرجش باشیم وهرگز عملی انجام ندهیم که موجب نارضایتی حضرت قرار گیرد لذا لازمه همه این توجهات در پیش گرفتن تقواست.

وی در پایان تصریح کرد: خواسته حضرت از ما انجام واجبات و ترک محرمات است که در واقع این خواسته زیادی نیست چرا که وظیفه ماست. البته امیدورام دعاهایمان برای فرج آقا در درگاه حضرت حق مورد قبول قرار گیرد و هر چه زود تر چشمان مان به جمال نورانیشان روشن شود ان شاالله از منتظران واقعی حضرت باشیم .

    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار