راهیان نور آجا/

توجه ویژه مسئولان به منطقه‌ای که رزمندگان اسلام در آن لب‌تشنه به شهادت رسیدند

دبیر ستاد راهیان نور ارتش در منطقه جنوب، توجه ویژه مسئولان به وضعیت یادمان شهدای عملیات رمضان را خواستار شد.
کد خبر: ۷۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ - 01March 2016

توجه ویژه مسئولان به منطقه‌ای که رزمندگان اسلام در آن لب‌تشنه به شهادت رسیدند

سرهنگ رضا جودکی، دبیر ستاد راهیان نور ارتش در منطقه جنوب، در حاشیه بازدید کاروان رسانهای آجا از یادمان شهدای رمضان، درگفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس، ضمن ابراز تأسف از عدم رسیدگی مسئولان دولتی به یادمان شهدای مظلوم رمضان، بر ضرورت مرمت جاده 15 کیلومتری شهید شاه حسینی منتهی به یادمان شهدای رمضان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از یادمانها از زیرساختهای مطلوبی جهت تسهیل در رفت و آمد زائران برخوردارند، افزود: این بسترسازیها و ایجاد امکانات رفاهی موجب سهولت استفاده و حضور هرچه بیشتری زائران در مناطق عملیاتی و بهرهبرداری معنوی این عزیزان میشود.

دبیر ستاد راهیان نور ارتش در منطقه جنوب با اشاره به اینکه این یادمان میدان نبرد عاشورایی رزمندگان اسلام با دشمنان بعثی در دوران دفاع مقدس بوده است و باید توجه ویژهای به آن صورت گیرد، گفت: بسیاری از نیروهای ما در آخرین عملیاتی که در تاریخ 67.4.31 انجام شد در  این منطقه با لب تشنه به شهادت رسیدند.

سرهنگ جودکی ادامه داد: بسیاری از رزمندگان اسلام در این منطقه در عملیاتهای مختلفی همچون بیتالمقدس، رمضان، کربلای 5 و والفجر 8  به درجه والای شهادت نائل آمدند.

عملیات رمضان در تاریخ 61.4.22 در چهار محور و  5 مرحله با رمز یا صاحب الزمان(عج) انجام گرفت. در این عملیات که بیش از 150 گردان از سپاه و ارتش حضور داشتند، رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی 250 کیلومتر مربع از خاک کشور شده و همچنین 80 کیلومتر پیشروی در خاک عراق شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار