ما آماده‌ایم-32/ ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب:

داعش توسط آمریکا برای جنگ با مسلمانان تجهیز شده است

ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب با بیان اینکه گروه تروریستی داعش توسط آمریکا تجهیز شده تا علیه مسلمان وارد جنگ شود، گفت: ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و نفوذ در بین آن‌ها از قدیم‌الایام در دستور کار مستکبران بوده و هست.
کد خبر: ۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 04March 2016

داعش توسط آمریکا برای جنگ با مسلمانان تجهیز شده است

حجتالاسلام کاظم زادگان، ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس، با اشاره به سابقه دشمنیهای دنیای استکبار با اسلام اظهار داشت: مستکبران برای تأمین منافع خود از زمانهای قدیم جنگهای مختلفی را علیه مسلمانان به راه انداختهاند؛ همانطور که امروز شاهد جنگهای نیابتی در منطقه هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه گروه تروریستی داعش توسط آمریکا تجهیز شده تا علیه مسلمان وارد جنگ شود، افزود: ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و نفوذ در بین آنها از قدیمالایام در دستور کار مستکبران بوده و هست.

ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب گفت: خوشبختانه همه اقوام و قومیتها در سرتاسر کشورمان تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و زیر بیرق اسلام صفوف واحد و متحدی را تشکیل دادهاند.

حجت الاسلام کاظم زادگان تصریح کرد: کشورهای مسلمان و ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی میدانند که مهمترین نیاز جامعه اسلامی در حال حاضر وحدت و یکپارچگی است.

وی با اشاره  به اینکه برای مقابله با توطئه دشمن نیاز به وحدت و همدلی داریم، افزود: مردم منطقه خوزستان نیز مثل سایر ملت عزیز کشورمان بیدار و پایبند به آیه "واعتصموا بحبلالله جمیعا" بوده و هستند.

ارشد روحانیون ارتش در منطقه جنوب غرب با بیان اینکه صدامحسین میخواست با سوء استفاده از قومیت عربی به هدف شوم خود مبنی بر جدایی خوزستان از خاک ایران برسد، گفت: حامیان صدام دوست نداشتند مسلمانان ید واحده باشند؛ لذا به کشورمان حمله کردند؛ اما خوشبختانه با رشادت ملت غیورمان توانستیم در مقابل صفوف استکبار جهانی ایستادگی کنیم و ذرهای از خاک پاک میهنمان را از دست ندهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار