«سعید قاسمی» در سومین همایش تحجر و اسلام امریکایی گفت؛

برخی ها عامدانه نمی‌خواهند تفکر امام در اقتصاد و فرهنگ وارد شود

سردار «سعید قاسمی» گفت مانیفست انقلاب اسلامی بیانات حضرت امام خمینی(ره) است که در صحیفه نور گردآوری شده اما برخی عامدانه بنا ندارند آن را در اقتصاد فرهنگ و آموزش و پرورش وارد کنند.
کد خبر: ۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ - 03March 2016

برخی ها عامدانه نمی‌خواهند تفکر امام در اقتصاد و فرهنگ وارد شود

به گزارش گروه فرهنگ وهنر دفاع پرس، سردار «سعید قاسمی» در سومین همایش تحجر و اسلام امریکایی اظهار کرد براین باور هستم که اصل چالش انقلاب اسلامی بر سر موضوعی است که امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب منشا آن بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) که انقلاب را رقم زد منشا زلزله ای در ایران و تحولات جهان بوده است. اگر کسی این تاثیرگذاری امام خمینی(ره) را باور ندارد باید مطالعات گستردهای را انجام دهد امام خمینی (ره) مسیر رود خانه تاریخ را عوض کرد و ما باید این مساله را خیلی قوی اعلام کنیم.

وی با اشاره به نفوذ برخی جریانات برای حذف امام خمینی (ره) تصریح کرد: با صراحت اعلام میکنم دهه آینده با نفوذی که صورت گرفته چیزی از تفکرات امام در سیاست گذاریهای اقتصادی فرهنگی و آموزش و پرورش باقی نخواهند ماند همانطور که سایر دستاوردها مورد نفوذ قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مجموعه 22 جلدی صحیفه نور که شامل بیانات بنیان گذار جمهموری اسلامی ایران است، دفترچه انقلاب اسلامی محسوب میشود و مانیفستی است که برای انقلاب تجویز شده اما برخی جریانات عامدانه بنا ندارند در تصمیم گیریهای مختلف فرهنگی اقتصادی آنرا وارد کنند.

قاسمی افزود: دو عنوان اخیر صحیفه نور که مربوط به سالهای پایانی عمر مبارک امام خمینی (ره) است اصل خط کشی بین ما و امریکا را شاخص گذاری کرده که باید آن را باز خوانی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار