نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان خبر داد:

میزبانی استان همدان از 12 شهید دوران دفاع مقدس

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان گفت: 11 شهید گمنام و یک شهید با هویت، در ایام فاطمیه میهمان مردم شهیدپرور استان همدان خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ - 06March 2016

میزبانی استان همدان از 12 شهید دوران دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از همدان، محمد جواد زمردیان نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان با اشاره تلاش های صورت گرفته برای تعیین مکان های خاکسپاری شهدا اظهار داشت: پیکرهای مطهر شهدا در در روز یکشنبه مورخ 23 اسفند ماه سال جاری بر دستان پر مهر مردم استان تشییع و در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (ع) ملایر، گروه مهندسی رزمی 43 امام علی (ع)، حوزه علمیه برادران امام خمینی (ره) نهاوند و شهرهای صالح آباد، جورقان، مهاجران و زنگنه به خاک سپرده خواهند شد.

زمردیان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای استقبال و خاکسپاری این شهدای والامقام نیز اظهار کرد: ستادهای شهرستانی به ریاست ائمه جمعه و فرمانداران تشکیل شده است که اطلاعات تکمیلی درباره مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدا توسط مسئولین ستادهای بزرگداشت شهدای گمنام در هر شهر و شهرستان اعلام می گردد.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، فکه، شرق دجله و زبیدات تفحص شده و متعلق به عملیات های بدر، خیبر، والفجر1، والفجر8 و تک دشمن در سال 67 هستند.

گفتنی است تا به امروز تعداد 136 شهید گمنام در 40 نقطه از استان همدان خاکسپاری شده که با خاکسپاری این 11 شهید گرانقدر، تعداد شهدای گمنام استان به 147 شهید در 47 نقطه افزایش می یابد.

نظر شما
پربیننده ها