امروز 24 اسفند؛

سیاست ورزی زنان را در گفت‌وگوی «180 درجه» شبکه افق ببینید

ششمین قسمت مجله تلویزیونی «180 درجه» با موضوع زنان و سیاست، از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ - 14March 2016

سیاست ورزی زنان را در گفت‌وگوی «180 درجه» شبکه افق ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در دوران مبارزات سیاسی پیش از انقلاب، زنان بی شماری دوشادوش مردان علیه رژیم شاه به پا خاستند و توانستند نهال انقلاب را به ثمر برسانند هر چند فعالیت مدنی زنان در ایران از سال 1285 و با جنبش مشروطه آغاز شده بود.

«زنان و سیاست» موضوع مناظره این هفته «180 درجه» شبکه افق خواهد بود و بانوانی از طیف های مختلف سیاسی کشور یعنی از میان اصول گرایان، اصلاح طلبان و همچنین نماینده ای از دولت در آن حضور دارند.

زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس نهم، فاطمه دانشور عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران، زهره الهیان نماینده سابق مجلس و فلاحتی مدیرکل دفتر امور بین الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مهمانان ششمین قسمت از برنامه تلوزیونی 180 درجه هستند.

همچنین گفت وگوهایی نیز با سوزان پوزل و برتا تاینا از زنان فعال سیاسی در آمریکا در این برنامه پخش خواهد شد.

سوالات مختلفی در این برنامه مطرح می شود، مانند اینکه زنان در چه مراحلی از زندگی و در چه جاهایی باید تجربه حضور سیاسی در جامعه را پیدا کنند و اینکه چه تفاوتی میان زن و مرد در عرصه سیاست وجود دارد.

سید مرتضی فاطمی تهیه کنندگی و سردبیری «۱۸۰ درجه» را بر عهده دارد.

ششمین قسمت مجله تلویزیونی «180 درجه» برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 24 اسفند ساعت 21.30 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم روز بعد ساعت 15 به روی آنتن می رود.

نظر شما
پربیننده ها