آیت‌الله کعبی:

رای مردم در روز جمهوری اسلامی نشانه عمق اعتقاد مکتبی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رای ملت در روز جمهوری اسلامی نشانه عمق اعتقاد دیرینه مکتبی و سنت‌های دیرینه مذهبی است.
کد خبر: ۷۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 29March 2016

رای مردم در روز جمهوری اسلامی نشانه عمق اعتقاد مکتبی است

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله عباس کعبی امروز در گفتوگویی با اشاره به روز 12 فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین روز فقهی و حقوقی مکتب اهل بیت(ع) در ایران اسلامی است و مردم انقلابی ایران با رای قاطع خود به جمهوری اسلامی ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این روز به اسلام، مکتب اهل بیت(ع) و حاکمیت فقه برای تحقق استقلال، آزادی، پیشرفت و عدالت بر پایه جمهوری اسلامی رای دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رای ملت نشانه عمق اعتقاد دیرینه مکتبی و سنتهای دیرینه مذهبی است، گفت: این روز نشاندهنده پیوند متقابل ملت و روحانیت در چارچوب تحقق اهداف اسلام است و 200 سال مبارزات ضد استبداد و استعمار ملت ایران به رهبری روحانیت اصیل در نهایت هدایتها و رهبریهای امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و رای به جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی پس از 37 سال با اقتدار در عرصه داخلی و بینالمللی بر پایه مردمسالاری به سمت تحقق اهداف متعالی، رشد و شکوفایی کشور و در نهایت تحقق تمدن نوین اسلامی بر پایه ولایت فقیه و رای ملت به پیش میرود.

کعبی عنوان کرد: جمهوری اسلامی نماد مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را با رای مردم دریافت کرد، که مشروعیت آن بر پایه اسلام و مقبولیت آن با پشتوانه رای مردم به دست آمده است.

وی با بیان اینکه مردم در این 37 سال در انتخابات گوناگون شرکت میکنند، گفت: دموکراسی واقعی با رای ملت و انتخابهای متنوع مردم در این 37 سال ظهور و بروز واقعی داشته و در چارچوب جمهوری اسلامی محقق شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار