دوست شهید مدافع حرم "عمار بهمنی":

نمی‌گذاریم جبهه اسلام خالی بماند

میثم وارسته دوست شهید گفت: دوستان در صدد اعزام به سوریه هستند، ما نمی‌گذاریم جبهه اسلام خالی بماند.
کد خبر: ۷۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ - 13April 2016

نمی‌گذاریم جبهه اسلام خالی بماند

میثم وارسته دوست شهید «عمار بهمنی» در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به دوستی صمیمانه خود با این شهید، اظهار داشت: یازده سال است که با عمار دوست هستم و رابطه خانوادگی داریم او مثل برادرم بود.

دوست شهید بهمنی گفت: یک سال بود که گاهی به شوخی و جدی از رفتنش به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) میگفت. من و دیگر دوستانمان هم او را تشویق میکردیم. اما طی هفت ماه گذشته به طور جدی برای رفتن اقدام کرد.

وی افزود: یک بار نامش در تیم اعزام درآمد و تا فرودگاه هم رفت اما به دلایلی با رفتنش مخالفت کردند. پس از بازگشت به پدرش اصرار میکرد تا برای اعزامش کمکش کند. پیگیریهایش دو ماه طول کشید. در این دو ماه بیتابی میکرد تا سرانجام با چند تن از دوستانش عازم سوریه شد.

وارسته تصریح کرد: یک ماه از اعزامش میگذرد که شب گذشته خبر شهادتش را شنیدیم. او توسط گلولهای که بر سرش اصابت کرده بود به شهادت رسید. دوستان در صدد اعزام هستند، ما نمیگذاریم جبهه اسلام خالی بماند.

دوست شهید «عمار بهمنی» در پایان شهادت این شهید والامقام را به خود شهید و خانوادهاش تبریک گفت.

گفتنی است؛ شهید عمار بهمنی یک ماه گذشته به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شده بود که در درگیریهای اخیر با تروریستهای تکفیری به شهادت رسید. ساعاتی پیش دوستان و خانواده شهید با پیکر مطهر شهیدشان دیدار کردند.

نظر شما
پربیننده ها