به مناسبت سالگرد شهادت شهیده حجاب مروه شربینی؛

بکشید ما را، زنده تر خواهیم شد/ غرب صهیونی از اسلام می ترسد

سالروز شهادت مروه شربینی، این شهیده حجاب یادآور شیرزنانی همچون سمیه است که برای رسیدن به آزادگی و حق انتخاب و در راه حفظ عفاف و معصومیت، از جان خود دریغ نکردند و با شهادت خود مُهر دیگری بر دهان مدعیان حقوق بشر زدند.
کد خبر: ۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰ - 01July 2013

بکشید ما را، زنده تر خواهیم شد/ غرب صهیونی از اسلام می ترسد

خبرگزاری دفاع مقدس: دشمنی با اسلام سابقه ای دارد به قدمت ظهور آن. از همان ابتدا که پیامبر اکرم(ص) در خانواده ای فقیر و خانه ای حقیر چشم به دنیا گشودند و در همان لحظه نماد ظلم و استکبار(طاق کسرا) فروریخت همگان فهمیدند که گویا قرار است تنها یکی از این دو در جهان بمانند، کاخ مستکبرین یا خانه مستضعفین.

حالا نیز پس از گذشت بیش از 1400 سال از آن اتفاق میمون، جنگی در گرفته است به عظمت کل دنیا به عظمت مستکبرین و مستضعفین عالم. چه کسی است که نداند جنگ در سوریه، جنگ مستکبرین و مستضعفین است، چه کسی است که نداند جنگ میان مردم و دولت آمریکا جنگ مستکبرین و مستضعفین است، چه کسی است که نداند جنبش وال استریت نماد مستضعفین غربی در جنگ با بورس وال استریت نماد مستکبرین غربی است و ...

وچه زیبا وعده داد خداوند تبارک و تعالی: «و نُریدُ أن نمن علی الذین استُضعفوا فی الارض و نَجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»، «ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم».

شهادت مروه شربینی به عنوان نمادی از مستضعفان عالم در دل کشوری از جنس استکبار، بار دیگر تقابل مستکبرین و مستضعفین را به رخ چشمان نظاره گر دنیا کشید. از این رو سالروز شهادت مروه شربینی، این شهیده حجاب و نژادپرستی غرب یادآور شیرزنانی همچون سمیه است که برای رسیدن به آزادگی و حق انتخاب و در راه حفظ عفاف و معصومیت، از جان خود دریغ نکردند و با شهادت خود مُهر دیگری بردهان مدعیان حقوق بشر زدند.

شهادت مروه شربینی به تمام دنیا نشان داد فریادهایی که گوش عالم را کَر می کرد و آزادی بیان و عقیده را نعره می زد چیزی جز تخیل و داستان سرایی نبود. کسانی که از کلمه زیبا و حتی به تعبیری مقدس "حقوق بشر" استفاده می کنند تا همواره با این عمل به مقصود شیطانی خود برسند. در اینجا بخش اندکی از ظلم های مدعیان غربی علیه مسلمانان را بازنگری می کنیم:

1- گروه حقوق بشر عفو بین الملل سازمان ملل متحد در گزارشی که در 24 آوریل 2012 منتشر نمود اعلام کرد چندین کشور اروپایی در ارتباط با امور مذهبی علیه مسلمانان تبعیض می گذارند. عفو بین الملل در گزارش خود به قوانین و مقررات ملی و بومی اشاره کرد که مسلمانان را به ویژه در زمینه استخدام، آموزش و پرورش، زندگی روزانه مانند پوشاندن سر یا استفاده از بورقع در کشورهایی مانند فرانسه و بلژیک هدف قرار داده اند.

 

2- چندی پیش ولکر کادر رئیس پارلمانی حزب آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت: اسلام از هویت و سنت این کشور نیست و بنابراین به آلمان تعلق ندارد.

  

3- به گزارش روزنامه "وست دویچه آلگماینه سایتونگ" از سال 2001 تا سال 2012 به نقل از گزارشی که دولت آلمان ارائه داده است در مجموع 219 مورد جرایم ضد اسلامی با انگیزه های سیاسی در شهرهای مختلف آلمان گزارش شده است. 

4- ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در سوئیس

این متوهمین آزادی خواه! به بهانه های واهی همواره سعی در جلوگیری از تابش خورشید اسلام بر سَر مردم مستضعف دنیا دارند و تلاش می کنند که نور این خورشید را خاموش نمایند. مدتی پیش بود که صدراعظم آلمان آنگلا مرکل اعلام کرد: اگر روند پیشرفت اسلام در این کشور به همین سرعت پیش برود، کشور آلمان در دو دهه آینده به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که کشور آلمان با 4 میلیون مسلمان در صدر کشورهای اروپایی به لحاظ جمعیت مسلمانان می باشد.

 کشور انگلستان نیز از این برهم خوردگی ترکیب جمعیت مستثنی نیست تا آنجا که برای جلوگیری از گسترش اسلام، شهرکی را در نظر گرفته و از ورود مسلمانان به این منطقه جلوگیری می کند. مدتی پیش بود که مجری شبکه دولتی و سلطنتی بی بی سی در فیسبوک شخصی خود به گسترش مسلمانان در انگلستان اعتراف نمود.

در گزارشی که راشاتودی منتشر نمود در 10سال آینده، کشور انگلستان به کشوری اسلامی تبدیل خواهد شد. در گزارش دیگری که روزنامه "the sun" چاپ لندن منتشر نمود سالانه 5000 انگلیسی به اسلام گرویده می شوند که نیمی از این افراد سفیدپوست بوده اما 75 درصد آنها زن می باشند.

 

 

همچنین این افزایش جمعیت مسلمانان سبب شده است که ترکیب جمعیتی در کشور آلبانی تغییر نماید؛ چرا که بیش از هفتاد درصد این کشور اروپایی مسلمان شده اند. بر اساس آمارهای رسمی سازمان های اروپایی تا سال 2027 از هر 5 فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود. بر اساس همین گزارش نیمی از کودکانی که هرساله در هلند به دنیا می آیند مسلمان بوده و چنانچه این روند ادامه یابد نیمی از جمعیت هلند را در 15 سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد. باید به این مطلب، این مورد را نیز اضافه نمود که در حال حاضر بیش از 55میلیون مسلمان در کشورهای اروپایی زندگی می کنند.

 

در پایان باید گفت چه برخورد با مروه شربینی ها برای حجاب باشد یا نژاد پرستی، تنها یک دلیل دارد. آن هم ترس از اسلام عزیز است که در غرب صهیونی لرزه بر اندام دولتمردانی دارد که از استضعاف فکری مردم در حال سوء استفاده هستند. راه امثال مروه شربینی همواره زنده خواهد ماند؛ چرا که خداوند خود وعده داد که هیچ گاه نگذارد چراغ این نور با برکت خاموش گردد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار