نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ؛

جمهوری اسلامی تفکر کلیدی و محوری بسیج را به سوریه منتقل کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی تفکر کلیدی و محوری بسیج را به سوریه منتقل کرد.
کد خبر: ۷۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ - 19April 2016

جمهوری اسلامی تفکر کلیدی و محوری بسیج را به سوریه منتقل کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مراسم گرامی داشت سومین روز شهادت شهدای مدافع اسلام ناب محمدی" عقیل شیبک" و" حسین علی کیانی" که در مسجد جامع زاهدان  برگزار شد اظهار داشت: هر مومن به سه خصلت سخت نیازمند است که اولین آن توفیق الهی است.

وی شهادت شهید "عقیل شیک" و "حسین علی کیانی" را نماد توفیق الهی دانست و افزود:  همه ما سفر آخرت را به یقین خواهیم رفت اما توفیق شهادت  توفیق بسیار بالا و بی نظیری است که امیر المومنین سالها برای دستیابی به آن گریست.

وی دومین خصلت نیازمند هر مومن را داشتن یک واعظ درونی خواند و ادامه داد: واعظ درونی چیزی است که خودکفایی از وعظ درون و نصیحت برون می شود و محاسبه میکنم من نوعی که قریب به 70سال در این سرزمین مبارک زندگی کردم چه عیبی در من بود که خون من شایسته جریان یابی شجره طیبه شهادت نبود.

وی اضافه کرد: واعظ نفس یعنی خود را مقایسه کنیم با دو جوان که شرایط اعزام آنها فراهم نبود و فرصت سر امده بود و اعزام کنندگان تصمیم به اعزام نداشتند اما اصرار این دو بردار زمینه اعزام را فراهم کرد و در نتیجه به این توفیق دست یافتند.

 نماینده ولی فقیه سومین ویژگی مومن را پذیرش نصیحت از سوی دیگران دانست و تصریح کرد: آیا ماهیت و هویت آنچه در سوریه اتفاق می افتد  از نوع بیداری اسلامی است که در لیبی و یمن و تونس و مصر بوجود آمد؟

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار