سه شنبه هفتم اردیبهشت؛

نقد برنامه‌های تلویزیونی نوروز در «تلویزیون خیلی نقش دارد»

اولین نشست نقد و بررسی برنامه‌های نوروزی سیما تحت عنوان «تلویزیون خیلی نقش دارد» با حضور مسئولین و فعالان عرصه رسانه در یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ - 23April 2016

نقد برنامه‌های تلویزیونی نوروز در «تلویزیون خیلی نقش دارد»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «یاسر شاه پیری»دبیر سلسله نشستهای نقد و بررسی برنامههای نوروزی سیما با اعلام این خبر گفت: هفتم اردیبهشت ماه با هدف ایجاد فضای حرفهای و علمی به منظور ارتقای عملکرد سیمای جمهوری اسلامی و استفاده از دیدگاه کارشناسان و همچنین زمینهسازی برای ارتباط نزدیک نخبگان و فعالان فرهنگی با مدیران و دستاندرکاران تولید برنامه در رسانه ملی این نشست برگزار میشود.

شاه پیری با اشاره به حضور مسوولین سیما در این نشست افزود: همواره حضورمسوولین در نشست های تخصصی فرصتی مغتنم را برای بررسی و نقد فراهم می سازد که فعالان این عرصه میتوانند از موقعیت بوجود آمده حداکثر استفاده را ببرند.

وی ضمن مهم ارزیابی کردن برنامه های سیما در فرهنگ سازی جامعه گفت: بررسی موشکافانه تولیدات سیما در ایام نوروز به جهت نقش بی بدیل تلویزیون در زندگی شهروندان می تواند موجب رشد روزافزون این برنامه ها شود.

دبیر این نشست افزود: برنامه های نوروزی به جهت فراغت عمومی شهروندان در ایام عید نوروز همواره از استقبال خوبی برخوردار بودهاند که همین موضوع باعث شده است نسبت به تاثیرگذاری این تولیدات در زندگی شهروندان حساسیت بیشتری داشته باشیم. شاه پیری با اشاره به موضوعاتی از قبیل سبک زندگی اسلامی ایرانی٬ هویت انقلاب اسلامی و ارتقای استقلال فرهنگی کشور گفت: قصد داریم با استفاده از نظر فعالین فرهنگ و رسانه ای به بحث و تبادل نظر نسبت به فضای تولیدات نوروزی بپردازیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور فعالان رسانهای در این نشست بیان نمود: فعالان رسانه ای که بطور تخصصی در این زمینه در حال فعالیت هستند می توانند نظرات خود را در این نشست با مسوولین مربوطه در میان بگذارند.

شاه پیری همچنین به نحوه برگزاری نشست اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی صورت گرفته به طریقی است که افراد شرکت کننده با هرگونه سلیقه در زمینه تولیدات و برنامه ها می توانند نظرات خود را در جلسه بیان کنند.

خاطر نشان می شود این نشست در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه انتهای کوچه شهید صیرفی پور یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها