برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته آینده از چهار شبکه رادیویی پخش می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 28April 2016

برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، شبکه رادیویی ایران با پخش نمایش «یادداشتهای یک دوست» به استقبال هفته جدید میرود. این نمایش با نویسندگی غلامرضا کاووسی، به فرازی از زندگی استاد شهید مرتضی مطهری اختصاص دارد.

نمایش رادیویی «یادداشتهای یک دوست» با هنرمندی بازیگرانی چون علی میلانی، محمد عمرانی، مهدی صباغی، رحمان باقریان، رضا عمرانی، محمد پورحسن، هرمز سیرتی، سلمان خطی، امیر فرحان نیا، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو  تولید شده  و شهریار کرمی تهیه کننده، جواد پیشگر کارگردان و علی حاجی نوروزی صدابردار آن هستند.

این نمایش از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، شنبه یازدهم اردیبهشت روی آنتن رادیو ایران میرود.

همچنین نمایش رادیویی «گمگشته در غبار» نیز از ساعت ۱۳، همین روز روی آنتن رادیو ورزش میرود. این نمایش به نویسندگی مریم تاجیک درباره جوانی به نام بهزاد است که با دوستش عباس اختلاف پیدا کرده و این موضوع را به مادرش میگوید، اما مادر با قهر آن دو مخالف است.

نمایش «گمگشته در غبار» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد و کارگردانی محمد پورحسن در اداره کل هنرهای نمایشی تولید شده و رحمان باقریان، فریبا متخصص، بهادر ابراهیمی، مهرداد عشقیان، شیوا رفیعیان، عباس توفیقی، ماندانا اصلانی، سیما خوش چشم، مهدی نمینی مقدم در آن به ایفای نقش پرداختهاند. همچنین صدابرداری این نمایش را رضا طاهری و افکت آن را محمدرضا قبادی فر بر عهده داشتهاند.

همچنین شبکه رادیویی فرهنگ نیز در هفته آینده نمایشهای تکقسمتی متنوعی را از ساعت ۱۳ روی آنتن میبرد.

شبکه جوان نیز در هفته آینده نمایشهای تکقسمتی را برای مخاطبان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار