عضو ارشد حزب الله: اراده به ارث رسیده ما از امام حسین وامام خمینی، شکستنی نیست

یک عضو ارشد حزب الله خطاب به آمریکا و رژیم های سعودی و صهیونیستی هشدار داد که هرگز نمی توانید اراده ما را که از حضرت امام حسین(ع) و حضرت امام خمینی(ره) به ارث برده ایم، بشکنید و ما را شکست دهید.
کد خبر: ۷۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ - 23April 2016

عضو ارشد حزب الله: اراده به ارث رسیده ما از امام حسین وامام خمینی، شکستنی نیست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس؛ «حسین الحاج حسن،» یک عضو ارشد حزب الله و وزیر صنعت دولت این کشور که در مراسمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) در شهر بعلبک سخن می گفت، تاکید کرد که پاسخ ما به محور آمریکا و رژیم های سعودی و صهیونیستی همان پاسخ حضرت زینب (س) به طاغوت های ملعون است.

وی خاطرنشان کرد که حضرت زینب (س) فرموده اند :هر کید و مکری که دارید، بکار بندید، هرکوشش و جهدی که دارید، به کار گیرید، به خدا سوگند هرگز نتوانید نام و یاد ما ، رسول الله (ص) و امیر المومنین(ع) را محو کنید.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد بر احدی پوشیده نیست که آمریکا و رژیم های صهیونیستی و سعودی امروزعلیه حزب الله و جمهوری اسلامی ایران ائتلاف تشکیل داده و حزب الله را تروریسم توصیف کرده اند در حالی که اسرائیل در تحقق آن شکست خورده بود.

وزیر صنعت لبنان اظهارداشت آمریکا و رژیم های صهیونیستی و سعودی با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می کنند و درهر مکانی وسیعترین حمله ها را علیه آن مرتکب می شوند زیرا پادشاهان و امیران گمان باطل دارند، قادرند که هر کاری را در این جهان خواستند،می توانند انجام دهند اما هربار شکست خورده اند وبه همین دلیل خشم و عصبانیت آنها علیه ما فزونی گرفته است.

وی تاکید کرد محور مقاومت از جمله حزب الله، سوریه و ایران اسلامی ، توطئه آمریکا و رژیم های سعودی و صهیونیستی در سال 2006( جنگ 33 روزه علیه لبنان) و توطئه جدید آنها در خاورمیانه از سال 2011 تاکنون ( جنگ علیه سوریه) را ناکام ساخته اند.

حسین الحاج حسن خاطرنشان کرد هدف از این حمله وحشیانه و فشارها علیه حزب الله و جمهوری اسلامی ایران و علیه همه دوستان و همپیمانان آنها برای این است که آنها را بترسانند تا از رویاروئی با آنها عقب نشینی کنند اما هرگز نمی توانند اراده ای را که از امام حسین (ع)و امام خمینی (ره)به ارث برده ایم، بشکنند و پاسخ ما به آنها همان پاسخ حضرت زینب(س) به طاغوت ها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار