واکنش سردار نقدی به مصادره اموال ایران توسط آمریکا

برای آمریکا پرونده تشکیل می‌دهیم/ غرامت‌های ‌قبل ‌و بعد از انقلاب ‌را می‌گیریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مصادره اموال ایر‌ان گفت: برای آمریکا پرونده تشکیل می‌دهیم و غرامت تمام جنایت‌های‌ آنها در طول سال‌های قبل از انقلاب و پس از انقلاب را می‌گیریم.
کد خبر: ۷۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 25April 2016

برای آمریکا پرونده تشکیل می‌دهیم/ غرامت‌های ‌قبل ‌و بعد از انقلاب ‌را می‌گیریم

به گزارش دفاع پرس از یزد، سردار نقدی  در یادمان بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت و یادواره شهید منتظرالقائم این شهید را مهری در تثبیت یومالله 5 اردیبهشت دانست و اظهار داشت: خون این شهید امضایی بر یوماللهی شد که همیشه برای ملت ایران درس به حساب میآید.

وی با بیان اینکه این روز برای مستکبران و زورگویان جهان هم عبرت است، گفت: اگر بر مسیر حق باشیم و راه صدق و اخلاص را انتخاب کنیم دشمنان ما هر چقدر مجهز باشند و با پیچیدهترین سلاحها به مصاف ما بیایند خدا از ما دفاع کرده و نقشه آنها برآب میشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: یومالله پنجم اردیبهشت این درس را به ما میدهد که اگر هیچ چیزی نداشته باشیم و دشمن ما همه سلاحها را داشته باشد اما ما از فرامین خدا اطاعت کنیم، خداوند ما را محافظت میکند.

نقدی شهید منتظر قائم را شهید مبارزه با نفوذ دانست و گفت: بسیجیان این سال را با عنوان شهید منتظر قائم نامگذاری کردند و امسال تمام اجتماعات خود را به نام این شهید بزرگوار برگزار میکنند.

وی با بیان این مطلب که شهید منتظرقائم از نوجوانی در برابر طاغوت ایستادگی کرد، عنوان کرد:  خداوند پاداش تمام مجاهدتها، عبادتها و کمک به مردم را شهادت در راه خودش قرار داد، شهادتی که برای همیشه بیدارگر است و راه را نشان ما میدهد تا ما به وی اقتدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درس مهم این حادثه را این دانست که وقتی دشمن قصد تهاجم دارد، پای نفوذیها در میان است و شهید منتظر قائم گواه این موضوع است که توطئه و تهاجم دشمنان با همکاری نفوذیها شکل میگیرد.

نقدی با تاکید بر اینکه دشمن بدون نفوذیها جرات کاری را ندارد، گفت: در طبس این اتفاق افتاد و عناصری که در داخل نیروهای ما نفوذ کرده بودند به آمریکا در برنامهریزیها کمک کرده بودند.

وی تصریح کرد: امروز هم اگر میبینید که به اموال ملت ایران به دلیل حادثهای که 32 سال پیش رخ داده دستبرد میزنند، به دلیل وجود نفوذیهاست وگرنه آنها در طول این 32 سال بر این حادثه ادعا داشتند اما جرات دست درازی به اموال ملت ایران را نداشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا با این عمل خباثتانگیز و خیانت آشکارش که به وسیله نفوذیها ایجاد شد، خود را به باتلاق و یک طوفان شن جدید کشانده است.

نقدی ملت ایران را طوفانی دانست که آمریکا را به خاک مذلت میکشاند و گفت: هر شهر و دیاری افرادی خوب و افرادی بد دارد و مردم هر شهری به افراد خوبش افتخار میکنند و یکی از افتخارات مردم یزد هم شهید منتظرقائم است.

وی تاکید کرد: یزد را ما به سومین شهید محراب حضرت آیتالله صدوقی(ره)، حضرت آیتالله خاتمی(ره)، نماد مبارزه با نفوذ و استکبار شهید منتظر قائم میشناسیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار