جوان از نگاه رهبر انقلاب؛

امروز، شما جوانان‏ عناصر مؤثرید؛ ولى فردا ستون‌هاى انقلاب هستید

امروز، [شما جوانان‏] عناصر مؤثرید؛ ولى فردا ستون‌هاى انقلاب هستید. توجه کنید انقلاب را با ریشه‌‏ها و مبانى فکرى و منطقیش، بدرستى بشناسید.
کد خبر: ۷۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ - 26April 2016

امروز، شما جوانان‏ عناصر مؤثرید؛ ولى فردا ستون‌هاى انقلاب هستید

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس؛ رهبر معظم انقلاب درخصوص جوانان فرمودند: پیشرفتهایى که در المپیادهاى ریاضى و فیزیک و شیمى و ... به دست آوردیم، نشان داد ما جوانهایى داریم که از استعدادهاى بالایى برخوردارند.

ایشان افزودند: جوان، آن هم داراى علم و معرفت، آن هم در صراط تحصیل دانش براى اداره کشور در آینده داراى ارزش است. جوان مظهر امید است. جوان و نوجوان، چشمه جوشان نیرو و استعداد است. حقیقتاً جوانان موتور یک جامعه هستند.

ایشان خاطرنشان کردند:محبوبترین انسانهاى جامعه در نزد پروردگار، جوانهاى پارسا و پرهیزگار و مؤمن هستند. مهمترین مظهر قدردانى از جوانى همین است که از این صفا و نورانیت و از این ناآلودگى و پیراستگىِ طبیعىِ انسان جوان استفاده کنید و خود را در زمینههاى تزکیه و اخلاق پیش ببرید؛ این انشاءاللَّه ذخیره همه زندگى شما خواهد شد.

مهمترین مظهر قدردانى از جوانى همین است که ... خود را در زمینههاى تزکیه و اخلاق پیش ببرید؛ این انشاءاللَّه ذخیره همه زندگى شما خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: هرجا جوانهاى ما خواستند و همت گماشتند، به هدف رسیدند و رسیدیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار