مدیر عامل موسسه راوی فیلم به دفاع پرس خبر داد؛

اکران دلبری در دانشگاه‌ها کلید خورد/ نمایش عمومی در شهرستان‌های بدون سینما

مدیر عامل موسسه راوی فیلم گفت: فیلم سینمایی دلبری، در دانشگاه‌ها، مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و شهرهای فاقد سینما اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ - 09May 2016

اکران دلبری در دانشگاه‌ها کلید خورد/ نمایش عمومی در شهرستان‌های بدون سینما

سید علیرضا فخارزاده مدیر عامل موسسه راوی فیلم در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اعلام خبر اکران فیلم دلبری گفت: طبق هماهنگی و عقد تفاهمنامه با آقای سید محمود رضوی تهیه کننده محترم فیلم سینمایی دلبری، این اثر در دانشگاهها، مجموعههای مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین شهرهای فاقد سینما اکران خواهد شد.

فخارزاده افزود: پس از اکران فیلمهای شاهزاده روم و بادیگارد، این سومین فیلم سینمایی میباشد که هم زمان با سینماهای شهرهای بزرگ، در شهرهای فاقد سینما، اکران عمومی میشود.

موسسه راوی فیلم در راستای حمایت از آثار سینمایی و ایجاد فضای اکران در شهرهایی که از وجود سالن سینما محروم هستند، این حرکت بزرگ را آغاز نموده است. دانشگاههای سراسر کشور میتوانند این اثر ارزشمند را اکران نمایند.

شایان ذکر است موسسات و نهادهای فرهنگی سراسر کشور برای هماهنگی جهت اکران میتوانند با موسسه راوی فیلم تماس به عمل آورند. شماره تلفنهای جدید موسسه راوی فیلم 02166720012 و 02166720013 و 02166720045 همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 پاسخگوی تمامی عزیزان از سراسر کشور خواهند بود .

فیلم سینمایی دلبری به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و بازی هنگامه قاضیانی و آتیلا پسیانی میباشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار