هادی مقدم دوست مطرح کرد

تولید "سر به مهر" بر اساس نیازهای معنوی انسان معاصر

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "سربه مهر" گفت: اغلب فیلمنامه نویسان، ذخیره‌ای از سوژه‌هایی که در طول سالها به نگارش درآورده‌اند را نزد خود دارند. "سربه مهر" هم یکی از این ذخیره‌هایی بود که من نزد خود نگه داشته بودم.
کد خبر: ۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 20December 2013

تولید

هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "سربه مهر" در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اعلام رضایت از فروش فیلم اظهار داشت: اخبار مربوط به فروش فیلم را از طریق رسانه ها پیگیری می کنم، تا الان که یک هفته از اکران می گذرد این فیلم حدود صد و دو مییلیون تومان فروخته است. کارشناسان پخش فروش فیلم را خوب ارزیابی کرده و از آن رضایت دارند.

وی افزود: اغلب داستان نویسان و فیلمنامه نویسان، ذخیرهای از سوژهها و داستانهایی که در طول سالها به نگارش درآوردهاند را نزد خود دارند. سوژه "سربه مهر" هم یکی از این ذخیره هایی بود که من نزد خود نگه داشته بودم، بعد از سریال "وضعیت سفید" فرصت پیش آمد و آن را با محمد رضا شفیعی مطرح کردم.

هادی مقدمدوست اظهار داشت: هیچ نهاد دولتی دراین فیلم سرمایه گذاری نکرده و این فیلم با بودجه شخصی محمدرضا شفیعی تولید شده است. ما قبل از تولید با هم صحبت کردیم و قرار گذاشتیم این فیلم را با بودجهای تولید کنیم که درآمدهای آن هزینههایش را پوشش دهد، با این اطمینان نسبی که در کار داشتیم سراغ تولید این فیلم رفتیم.

وی در مورد سوژه فیلم و این نکته که این گونه سوژهها توسط بسیاری از تهیه کنندگان سینمای ایران با برچسب "نفروش" رد میشود و امکان تولید پیدا نمیکند، توضیح داد: در فروش یک فیلم همه چیز بسستگی به فیلم نامه و قصه دارد. برخی موضوعات که ظاهرا بفروش هستند وقتی روی کاغذ میآیند و به فیلم تبدیل میشوند آن قدر بد از آب میآیند که تماشاگر را فراری میدهند و برخی سوژه ها نیز شاید خیلی بحث برانگیز و گیشهای نباشند اما به دلیل فیلمنامه خوبی که دارند مورد استقبال تماشاگر قرار میگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار