پیام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان به نیروی انتظامی

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با ارسال پیامی از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی این استان در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی، مفاسد اخلاقی و اجتماعی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ - 12May 2016

پیام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان به نیروی انتظامی

به گزارش دفاع پرس از زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس زنجان با ارسال پیامی از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی این استان در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی، مفاسد اخلاقی و اجتماعی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

همه میدانیم نیروی انتظامی به عنوان حافظ اصلی نظم و امنیت جامعه اسلامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی است درعرصههای گوناگون دفاع از ارزشهای نظام اسلامی شاهد جانفشانی و حضور مقتدرانه پلیس در جامعه هستیم.

مساله حجاب و پوشش اسلامی به عنوان یکی از شاخصههای تدین و تحقق جامعه دینی و اخلاقی همیشه مورد تأکید مراجع عظام تقلید، خانوادههای معظم شهدا، متدینین و دلسوزان نظام بوده و از سوی دیگر در تلاطم موجهای ضد دینی و تهاجمات فرهنگی که هر روزه بر جوانان و جامعه ایران تحمیل میشود شاهد حرمت شکنیهای مختلفی هستیم.

این پیام میافزاید: این روزها شاهد تلاش گسترده معاندین، مخالفین و منافقین در تغییر ذائقه و سبک زندگی اسلامی، پوشش زنان و دختران استان و سوق دادن جوانان به بی بند و باری و مفاسدی هستیم که در دراز مدت نتیجهای جز ویرانی بنیان خانواده و ضلالت و گمراهی نخواهد داشت.

در این پیام آمدهاست: کشف حجاب زنان و دختران در خودروهای شخصی و برخی اماکن و تفرجگاهها، آرایشها و پوششهای زننده و غیراخلاقی، بدحجابیها و بدپوششیهای افراطی به مثابه بی پوششی و بی حجابی نمونههای بارزی از این هنجارشکنیهای آشکار است. این قبیل حرمت شکنیهای دینی باعث تکدر خاطر امت حزبالله و انقلابی استان، وفاداران فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی و عموم خانوادههای معظم شهداء و ایثارگران شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با مأموریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تشکر و قدردانی بی شائبه از زحمات شبانه روزی سردار صالحی فرمانده محترم انتظامی استان و نیروهای خدوم تحت امر در عرصه مقابله با تهاجمات فرهنگی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در استان، اعلام میدارد: از اقدامات و جدیت نیروی انتظامی استان زنجان در برخورد با این قبیل هنجارشکنیها حمایت قاطع میکنیم. از نیروی انتظامی استان می خواهیم همچون گذشته با عزم و ارادهای راسخ و با اتکاء به حول و قوه الهی، با اقدام قاطع و با بهره مندی از قوای موثر آن نیرو در برخورد با این موضوع، اهتمام لازم را داشته و در راستای اجرای قانونهای مصوب در این موضوع برای جلوگیری از گسترش و سرایت این قبیل هنجارشکنیها به سایر اقشار مختلف، اقداماتتان را با صلابت هر چه بیشتر پیگیری کنید.

در پایان این پیام آمدهاست: از آنجایی که فرهنگ دفاع مقدس از ارزشهای مبنایی اسلام نشأت گرفته است این اداره کل مستمرا در خدمت اهداف متعالی نیروی انتظامی استان بوده و در همه فروض پشتیبانی خود را از اقدامات قانونی عزیزان با جدیت و صلابت اعلام نموده، امید است همه این مجاهدات باعث حراست از دستاوردهای نظام اسلامی و مایه خوشحالی قلب بقیه الله العظم(عجل) و نایب عظیم الشان ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنهای (مدظله العالی) باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار