سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

رزمندگان مقاومت خان‌طومان را بازپس می‌گیرند/ برنامه‌ای برای خرید "اس 400" نداریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی از آنِ مقاومت اسلامی است، گفت: رزمندگان مقاومت خان‌طومان را بازپس خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ - 14May 2016

رزمندگان مقاومت خان‌طومان را بازپس می‌گیرند/ برنامه‌ای برای خرید

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم شهید بدرالدین که عصر امروز شنبه در دفتر حزبالله لبنان در تهران برگزار شد، به خبرنگاران گفت: شرایط امروز منطقه بحرانی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری عربستان توطئهای بسیار عمیق را شکل دادهاند؛ تا به جبهه مقاومت ضربه بزنند.

وی ادامه داد: آنها برای این کار از افرادی جاهل و متعصب استفاده کردهاند؛ که این مزدوران تحت لوای اسلام، با کشتن زن و کودک و پیر و جوان به دنبال این هستند تا منطقه را به تحت سیطره خود بکشانند.

وزیر دفاع تصریح کرد: هدف دشمنان این است تا جریان اسلام ناب را کمرنگ کنند؛ اما فرزندان اسلام با همه وجودشان در عرصه دفاع حضور پیدا کرده و با آنها مقابله میکنند.

سردار دهقان در ادامه با اشاره به شهادت مصطفی بدرالدین خاطرنشان کرد: شهید بدرالدین یا ذوالفقار لبنان یکی از این افرادی است که در صحنه دفاع حضور یافت. او مجاهدی نستوه، فرماندهای دلیر و جنگاوری دلاور بود.

وی عنوان کرد: ممکن است دشمنان تصور کنند که شهادت این مردان بزرگ خللی به جریان مقاومت وارد میکند؛ اما آنها باید بدانند که تجربه تاریخی نشان میدهد هر شهیدی در عرصه نبرد خونش به زمین ریخته شود، افرادی مانند او و بهتر از او در صحنه حضور مییابند.

وزیر دفاع گفت: شهدا منشأ و آغازگر حرکتی طوفانیتر از آن حرکتی که در آن قرار داشتند، خواهند بود.

سردار دهقان  درباره شرایط نیز منطقه بیان داشت: زمانی که بحث آتشبس مطرح شد، پیشبینی این را میکردیم تا فرصتی برای جریانهای تکفیری پیش آید، تا نیروهای از بین رفتهشان را سازماندهی و تجهیز کرده و از آنها حمایت سیاسی شود.

وی تصریح کرد: مقاومت و دولت سوریه در تعهد خود نسبت به آتشبس پایبند بود؛ اما جریانهای تکفیری و جبهه النصره آتشبس را شکستند و به خانطومان حمله کردند. رزمندگان مقاومت خانطومان را بازپس خواهند گرفت. باورمان بر این است که پیروزی از آنِ مقاومت اسلامی است؛ هرچند که در ظاهر دشمنان پیروزیهایی را نیز بهدست بیاورند.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران خواهان دریافت سامانه پدافند هوایی اس 400 از روسیه است، گفت: خیر؛ چنین درخواستی نداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار