از ترامپ استقبال می‌کنیم

نخست وزیر انگلیس گفته است،‌ با وجود دیدگاه خطرناک دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وی را در انگلیس می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ - 23May 2016

از ترامپ استقبال می‌کنیم

 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،خبرگزاری پی.تی.آی اعلام کرد، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در جریان مصاحبهای با کانال تلویزیونی ITV درباره سفر دونالد ترامپ به انگلیس گفت: من نمیدانم که آیا ترامپ به دنبال سفر به اروپا و انگلیس است یا خیر اما اگر بخواهد این کار را انجام دهد، خوشحال میشوم.


وی با اشاره به اظهارات خطرناک ترامپ درباره مهاجرت مسلمانان به آمریکا گفت: بیان چنین مسالهای بسیار خطرناک است. این روند تنها باعث ایجاد تفرقه و جدایی میشود.

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: ما میگوییم تنها با افرادی مشکل داریم که همان افراطگرایان هستند. آنها به دنبال جدایی و تفرقه در داخل کشور هستند. میلیاردها نفر در سراسر جهان در کنار هم زندگی میکنند و همگی ما دموکراسی آزاد داریم.

کامرون پیشتر هم گفته بود که با هر کسی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، همکاری میکند. این در حالیست که ترامپ گفته بود دو کشور ممکن است نتوانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

ترامپ در سخنرانیهای کمپین تبلیغاتیاش مساله ممنوعیت موقت ورود مسلمانان به آمریکا را مطرح کرده بود.
منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار