سردار دهقان:

دولت و ملت ایران خواستار پیگیری جدی وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی هستند

وزیر دفاع درباره وضعیت حاج احمد متوسلیان و سه دیپلمات دیگر ربوده شده ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده‌اند و اگر این 4 ایرانی به شهادت رسیده‌اند باید مسئولیت آن را بپذیرند.
کد خبر: ۸۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 24May 2016

دولت و ملت ایران خواستار پیگیری جدی وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه افتتاح خط تولید فیوزهای جنگی درباره موضوع اسارت سردار احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر کشورمان به دست صهیونیستها، اظهار داشت: ما نمیپذیریم اینگونه بیان شود که این افراد گروگان گرفته نشدهاند و یا به شهادت رسیدهاند.

وی تصریح کرد: مدارکی وجود دارد که نشان می دهد حداقل برای یک دوره زمانی طولانی این 4 دیپلمات ایرانی زنده بودهاند، بر این اساس رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرساندهاند و اگر این 4 ایرانی به شهادت رسیدهاند باید مسئولیت آن را بپذیرند.

وزیر دفاع تصریح کرد: دولت و ملت ما همواره این مطالبه را دارند و خواستار پیگیری جدی موضوع هستند.

در مصاحبه سردار دهقان که  روز گذشته در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر شد، وزیر دفاع از وجود مدارکی مبنی بر زنده بودن 4 دیپلمات ایرانی اسیرِ صهیونیستها خبر داده بود. (جزئیات بیشتر)

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار