تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و ونزوئلا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا عصر امروز شنبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۸۴۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۹ - 27June 2026

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و «ایوان گیل»، وزیر امور خارجه ونزوئلا عصر امروز شنبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

عراقچی

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه ملت و دولت ایران با مردم و دولت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان زمین‌لرزه سهمگین اخیر، برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

عراقچی همچنین با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده است، آمادگی کشورمان را برای ارائه هرگونه مساعدت و مشارکت در عملیات امداد و نجات اعلام کرد.

انتهای پیام/ ۹۹۹

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین