نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما معتقدیم ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست، همانطور که شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم ارادتی ستودنی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.
کد خبر: ۸۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ - 25May 2016

ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ آیت الله سید مجتبی حسینی در دومین روز از اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان طی سخنانی درباره جایگاه ولایت فقیه از نظر مفهومی و مصداقی گفت: در بعد ولایت فقیه و نشر این فرهنگ در داخل و خارج کشور باید بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق افزود: ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست و امروز نیز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چه ارادت و انقیاد ستودنیای نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف اشرف گفت: از دست اندرکاران مرکز مدیریت حوزه علمیه درخواست میکنم مقدمات یک تعامل خوب بین طلبه های ایران و عراق را فراهم آورده و از این طرح و موضوع حمایت ویژه صورت پذیرد تا از موقعیت مناسب کشور عراق جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ناب محمدی کمال بهره برداری انجام شود و در نهایت با تعامل این دو مرکز هم افزائی مفیدی را شاهد باشیم.

نظر شما
پربیننده ها