سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران گفت: این یادواره با عنوان پدران آسمانی و با رویکرد فرزندان شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴ - 28December 2013

سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران به منظور تجلیل از خانواده شهدای جامعه پزشکی ۱۸ دی ماه سال جاری با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار میشود.

دبیر اجرایی سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران اظهار داشت: در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده شهدای جامعه پزشکی تهران اعم از متخصص، دانشجو، امداد گر و... که در جبهه حق علیه باطل رشادت آفریدند و همچنین در دوران قبل از انقلاب برای پیروزی انقلاب از جان گذشتگی کردند سومین یادواره شهدا را در تاریخ ۱۸ در ماه سال جاری و در محل مرکز همایشهای بین المللی رازی برگزار میشود.

فاطمه حداد با تاکید بر اینکه این یادواره با عنوان پدران آسمانی و با رویکرد فرزندان شهدا برگزار میشود، گفت: این یادواره علاوه بر شهدای تهران بزرگ با حضور ۱۰ خانواده شهید از شهرستانهای قم، همدان، گرمسار و.... برگزار میشود.

دبیر اجرایی سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی تهران خاطرنشان کرد: امید است به لطف خدا یادواره امسال نیز همانند یادواره سالهای گذشته نیز بتواند تأثیر گذاری لازم را داشته باشد و برگ کوچکی برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کنونی باشد.

حداد گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنهای دامت برکاته فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست» از این رو بر خود لازم دانستیم تا در راستای این مهم گامی مؤثر برداریم و از پیشگاه حضرت حق بر این مهم مسئلت میطلبیم .

حداد در پایان تصریح کرد: در راستای ارج نهادن به گوشه ای از رشادتهای شهدا این سازمان اقدام به نشر کتب هایی از جمله سپید پوشان آسمانی نموده است.

نظر شما
پربیننده ها