دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع):

زبان برخی که امام را درک کرده‌اند، از بیان عظمت ایشان قاصر است

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: برخی شاید امام را درک کرده باشند؛ اما زبانشان قاصر از بیان عظمت ایشان است.
کد خبر: ۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ - 03June 2016

زبان برخی که امام را درک کرده‌اند، از بیان عظمت ایشان قاصر است

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله محمدحسن اختری پنجشنبهشب در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دوران زندگی خود زمینهساز تحولات شگرفی شدند؛ ولی ابعاد زندگیشان برای خیلیها روشن نشد.

وی تصریح کرد: زوایای غیرقابل توصیف و زیبای زندگی امام راحل تا امروز هم برای برخی روشن نشده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهلبیت (ع) افزود: برخی شاید امام را درک کرده باشند؛ اما زبانشان قاصر از بیان عظمت ایشان است.

اختری با بیان اینکه امام راحل به گردن همه ما، مسلمان، آزادگان و مستضعفان جهان حق دارند و قدر ایشان را باید دانست، افزود:کار امام خمینی (ره) در طول قرنها بیسابقه بود و رهبران دینی و سیاسی جهان نتوانستند انقلاب اسلامی را تحلیل و توصیف کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهلبیت (ع) افزود: همه سیاستمداران بزرگ جهانی نیز قادر نبودند انقلابی مانند امام راحل ایجاد کنند؛ مردم بدون سبب و بدون دلیل اینگونه به امام ارادت پیدا نکردند، بلکه پاکی و درایت ایشان را از نزدیک دیدند.

اختری بیان کرد: بعد از 27 سال، هنوز قلب جهانیان برای حضور در مراسم رحلت امام خمینی (ره) میتپد و هر ساله از کشورهای مختلف برای حضور در مراسم امام به ایران میآیند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و به این علت بود که اینگونه محبوب قلبها شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهلبیت (ع) گفت: زبانها قاصر و فرصتها کوتاه از بیان عظمت و بزرگی امام خمینی (ره) است و آمریکاییها قبل از انقلاب اسلامی میخواستند ایران ژاندارم آمریکاییها باشد؛ ولی امام ترفندهای آنها را خنثی کردند.

نظر شما
پربیننده ها