3/ همراه با چهره‌ها در ماه خدا

حمیدرضا ترقی: ماه رمضان، ماه شادی است/ در این ایام دیدار مسئولان با ایتام را پیگیری می کنیم

عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سعی می کنیم دیدار مسئولان با ایتام و جوانان مددجو را پیگیری نماییم. این دیدارها باعث می شود تا مسئولان با شرایط و مشکلات محرومان نیازمندان آشنا شوند و موجبات ارتباط مسئولان با این قشر فراهم می گردد.
کد خبر: ۸۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 09June 2016

حمیدرضا ترقی: ماه رمضان، ماه شادی است/ در این ایام دیدار مسئولان با ایتام را پیگیری می کنیم

حمیدرضا ترقی، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس گفت: ما چون در ماه رمضان در کمیته امداد فعال هستیم، عمدتا کارهایمان در جشن رمضان و سفره های اطعام متمرکز است. سعی می کنیم دیدار مسئولان با ایتام و جوانان مددجو را پیگیری نماییم.

وی با اشاره به تاثیر دیدار مسئولان نظام با مددجویان تحت سرپرستی کمیته امداد، گفت: این دیدارها باعث می شود تا مسئولان با شرایط و مشکلات محرومان نیازمندان آشنا شوند و موجبات ارتباط مسئولان با این قشر فراهم می گردد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حشر و نشر با فقرا تاثیر زیادی بر خودمان هم دارد و باعث تحول روحی ما نیز می گردد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری قرآن و همچنین تعمیق باورهای دینی و اسلامی در این ایام افزود: از لحاظ معنوی، انس با قرآن فرصت بسیار خوبی برای ما فراهم می سازد. در این ماه می توانیم با استفاده از دستورات آسمانی اسلام برای اداره جامعه و کشور برنامه ریزی نماییم.

این فعال سیاسی درباره سبک زندگی شخصی خود در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان تلاش می کنیم با برگزاری افطارهای خانوادگی زمینه ارتباط بیشتر با اقوام و خویشان را برقرار کنیم. از سوی دیگر در ماه رمضان، مصرف مواد غذایی هم کاهش می یابد و فرصت خوبی برای تزکیه بدن انسان است.

وی ادامه داد: حضور در مجالس و مراسم های معنوی در شب های قدر که سرنوشت یکساله ما در آن رقم می خورد، از برنامه های همیشگی بنده است.

سردبیر هفته نامه «شما» ماه رمضان را ماه شادی دانست و افزود: در این ماه انسان مهمان خداست و کسی در مهمانی خدا غمگین و غمناک نیست. این فرصتی که خدا به ما عنایت کرده که در طول روز، حدود 16 ساعت عبادت کنیم، تکرارنشدنی است و طبیعتا اینطور ماهی، ماه شادی است.

وی افزود: به جز مقطع شهادت حضرت علی (ع) که باعث ناراحتی مسلمین است، شب های قدر نیز برای تبادل نظر با خدا و تعیین سرنوشت یکساله، شادی خاص خود را دارد و چون باب رحمت الهی باز و بارش مهربانی خدا مستمر است، بهترین ماه سال محسوب می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار