ورزی در مراسم گرامیداشت شهدای حزب موتلفه؛

ساختن اثر سیاسی در تلویزیون سخت است/ چندگانگی روایت‌های تاریخ معاصر

کارگردان سریال تلویزیونی معمای شاه با بیان اینکه تولید آثار نمایشی سیاسی در تلویزیون کار سختی است، گفت: ما یک مسیر سخت را پیش گرفته‌ایم که هجمه‌های زیادی را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ - 15June 2016

ساختن اثر سیاسی در تلویزیون سخت است/ چندگانگی روایت‌های تاریخ معاصر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمدرضا ورزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی معمای شاه در مراسم پنجاه و یکمین سالروز گرامیداشت شهدای موتلفه که عصر روز گذشته 25خرداد1395 در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به محل  شهادت شهدای موتلفه گفت: محل شهادت شهیدان صفار هرندی، بخارایی، امانی و نیکنژاد برای من جای عجیبی است. مسجد جهاد، مشهد اولین شهدای جهاد در نهضت امام خمینی(ره) است.

وی گفت: ما در مجموعه تلویزیونی معمای شاه به فرازهایی از مبارزات این شهیدان پرداختهایم. اعتراف میکنم، شهید در قاب تصویر سخت میگنجد. کار ما شاید یک ادای دینی باشد که این افتخار را داشته باشیم تا لحظاتی از مبارزات شهدای موتلفه را به نمایش بگذاریم.

ورزی با اشاره به سختی تولید آثار نمایشی سیاسی در تلویزیون گفت: تولید آثار نمایشی سیاسی در تلویزیون کار سختی است. ما یک مسیر سخت را پیش گرفتهایم که هجمههای زیادی را به همراه دارد.

کارگردان مجموعه تلویزینی معمای شاه تصریح کرد: علت دشواری ساخت تولیدات تاریخی با محوریت تاریخ معاصر نیز روایتهای چندگانه حاضرین از رخدادها است. سخت میشود به کوچهپسکوچههای تاریخ معاصر رفت.

نظر شما
پربیننده ها