سردار استادحسینی:

مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند / فتنه‏‌گران قصد بازگشت دارند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند و باید با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰ - 02January 2014

مسببان فتنه 88 مصداق محارب هستند / فتنه‏‌گران قصد بازگشت دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از سپاهنیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین گرامیداشت سالروز 9 دی در سمنان اظهار داشت: آنان که فتنه 88 را به راه انداختند، محاربانی هستند که مقابل نظام، انقلاب و آرمانهای اصیل اسلامی ایستادند.

وی تصریح کرد: این افراد حتی اگر با آب زمزم هم شستوشو شوند، پاکشدنی نیستند و برای همیشه چهره کثیف و منفورشان مقابل دیدگان ملت است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: این محاربان داخلی بعد از اینکه فهمیدند پشت سر این فتنه استکبار جهانی یعنی آمریکا، اسرائیل، منافقان، گروههای ضد انقلاب خارجی هستند، نه تنها عذرخواهی نکردهاند، بلکه اکنون طلبکارانه بعد از آن همه کارشکنی قصد بازگشت دارند.

وی گفت: امروز نوعی فضای سیاسی ایجاد شده که فتنهگران گمان میکنند مجالی برای بازگشت دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: باید به آنها گفت که هیچ اتفاقی نیفتاده است و مردم ما رذالت و پستی فتنهگران را شناختهاند و عمق رذالت آنها را در همراهی با اسرائیل و آمریکا دیدهاند.

استاد حسینی تصریح کرد: ملت ایران هرگز اجازه حضور و ورود دوباره آن فتنهگران را نخواهند داد و ادعای مردم دوستی، دوستداری انقلاب، نظام و امام (ره) را باور نخواهند کرد؛ چرا که آنها در امتحان پاسداری از انقلاب و نظام در برابر توطئههای استکبار جهانی رفوزه شدهاند.

وی با تأکید بر اینکه 9 دی روز شکست یزیدیان و نامحرمان انقلاب است، گفت: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند و مردم هرگز این روز را از یاد نخواهند برد و امروز نیز با تمام قدرت به خیابانها آمدند و اوج نفرت و انزجار خود را از فتنهگران اعلام کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: بصیرت و آگاهی مردم عامل شکست فتنه 88 شد و مردم با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه ولی فقیه زمان، به صحنه نبرد با فتنهگران آمدند.

سردار استاد حسینی همچنین در جمع نیروهای سپاه و بسیج استان سمنان در گرامیداشت سالروز 9 دی گفت: روشنگری و آگاهی مقام معظم رهبری، توطئههای دشمنان را در زمانهای و موقعیتهای مختلف خنثی کرده است و اگر این روشنگریها نبود، چه بسا صدمات جبرانناپذیری بر پیکر نظام و انقلاب وارد میشد.

وی افزود: امروز تمام تیرهای دشمنان به طرف ولایت فقیه است؛ چرا که آنان نقش رهبری را در جامعه اسلامی ایران فهمیدهاند و میدانند ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: باید قدردان این نعمت الهی و گوش به فرامین و منویات مقام معظم رهبری باشیم تا برابر توطئهها و فتنههای دشمنان مصون بمانیم.

وی گفت: امام خمینی (ره) فرمودهاند "مردم عهد ما از مردم عهد رسول الله و امام علی(ع) بهتر هستند" بنابراین این مردم وقتی احساس خطر کنند، به میدان میآیند و تا پای جانشان از انقلاب و آرمانهای آن دفاع خواهند کرد.

استاد حسینی گفت: مردم سراسر کشور در روز 9 دی سال 88 از زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ مثل اینکه 22 بهمن و سوم خرداد دیگری اتفاق افتاده با بصیرت و آگاهی سبب عدم توفیق فتنهگران شدند و حماسه 9 دی رقم زدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: حماسه 9 دی هرگز کمرنگ نخواهد شد و اگر افرادی بخواهند این حماسه را کمرنگ کنند، آبروی خودشان را بردهاند.

وی افزود: توصیه ما به آنها این است که بیش از این خودتان را به زحمت نیندازید؛ چرا که فتنهگران کاری کردهاند که هرگز از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فتنهگران حسینیهها را آتش زدند، پرچمها را آتش زدند، به نوامیس مردم حمله کردند، عدهای از جوانان غیور را به شهادت رساندند، چادر را از سر زنان کشیدند و مسئله فتنه 88 مسئله دشمنی فتنهگران با اعتقادات و ارزشهاست.

استاد حسینی افزود: هرگز این مردم از عقیده خود که همانا طرد فتنهگران است، کوتاه نمیآیند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی به عنوان یکی از یوماللههای بینظیر تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: فتنه سال 88 توسط ضدانقلاب خارجی و دشمنان بیرونی به سرکردگی آمریکا، صهیونیستها و وابستگان به آمریکا طراحی و به واسطه عمال داخلی آنها در ایران اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمنان از طراحی فتنه ریشهکن کردن انقلاب و نظام بود، افزود: دشمنان نظام با زمینهسازی با عنوان انتخابات و جریان بعد از انتخابات با واژه دروغ و تقلب همه توان خود را در ایجاد فتنه به کار گرفتند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، گفت: دشمن در فتنه 88 سبب خیر شد.

استاد حسینی بیان کرد: در جریان فتنه 88 چهره واقعی عدهای از معاندان نظام برملا شد و ملت ایران دشمنان دوستنما که روزگاری مدافعان و مدعیان انقلاب و پیروان خط امام خمینی(ره) بودند و از مسیر اصلی منحرف شده بودند، را شناختند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در روز 9 دی سال 88 به میدان آمدند و با لبیک به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع)، مشت محکمی بر دهان یزیدیان و شمرهای حرمتشکن زمان زدند.

استاد حسینی تصریح کرد: اگر فتنه 88 اتفاق نمیافتاد، چهره منافقان هرگز افشا نمیشد و چه بسا در آینده خطری برای نظام و انقلاب بودند و این برکت فتنه بود که به فضل الهی دشمنان داخلی خود را شناختیم.

وی عنوان داشت: دشمنان بعد از انتخابات سال 88 تمام توان خود را گذاشته بودند که مردم پای صندوقهای رأی نیایند و با واژه تقلب و اینکه در انتخابات تقلب شده است، فاصله رأی 11 میلیونی را کلید زدند و خساراتی به انقلاب و نظام وارد کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار