سردار استادحسینی:

سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و در طول هشت سال جنگ همین مردم بودند که در صحنه حضور یافتند و جانانه از مملکتشان دفاع کردند؛ بنابراین اکنون موظف به خدمت‌رسانی به این مردم هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷ - 12January 2014

سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سردار علی استادحسینی" فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در همایش افتتاح پروژههای محرومیتزدایی استان سمنان اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف بسیج سازندگی خدمترسانی به مردم مناطق محروم در اقصینقاط کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی خود را خادم مردم میداند، افزود: بسیج سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیتها و برطرف شدن مشکلات مردم پایهگذاری شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۵۷ پروژه محرومیتزدایی، محرومنوازی و مردمداری در سطح استان سمنان به بهرهبرداری رسیده است.

سردار استادحسینی این طرحها را شامل مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم، خانه بهداشت، مجموعه ورزشی، سرویس بهداشتی و حمام عنوان کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بخش دیگری از صحبتهایش خاطرنشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی بسیجی و از جنس مردم هستند و دغدغهشان خدمترسانی به مردم است.

سردار استادحسینی گفت: مردم ولینعمت ما هستند و در طول هشت سال جنگ همین مردم بودند که در صحنه حضور یافتند و جانانه از مملکتشان دفاع کردند؛ بنابراین اکنون موظف به خدمترسانی به این مردم هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه و بسیج در همه زمینهها آمادگی خدمترسانی دارند و تاکنون کارهای زیادی در زمینه عمرانی، پزشکی، درمانی و علمی انجام دادهاند.

نظر شما
پربیننده ها