حجت‌الاسلام قندهاری:

سران فتنه فرصت را برای ضربه‌ی دشمن فراهم کردند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ‌حماسه 9 دی ‌‌به ‌دشمنان فهما‌ند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی حمایت از ‌نظام اسلامی را از دست ‌نخواهد داد.
کد خبر: ۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶ - 02January 2014

سران فتنه فرصت را برای ضربه‌ی دشمن فراهم کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام محمدحسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن 9 دی «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» با بیان اینکه دشمنان در طول 35 سال گذشته مدام در حال توطئه علیه نظام اسلامی بودهاند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران همیشه در هنگام بروز هر توطئهای با حضور به موقع خود حماسهای بنیادین و عظیم خلق کرده و مسیر تحولات را عوض کردهاند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه ملت بابصیرت ایران اسلامی تمام توطئهها و دسیسههای دشمنان را ناکام گذاشتهاند، به یادوآروی انتخابات سال 88 و حضور 40 میلیونی مردم در این عرصه پرداخت و عنوان داشت: حماسه مشارکت تاریخی 40 میلیونی مردم انقلابی ایران در دهمین انتخابات ریاست جمهوری و بهت و حیرت جهانیان را برانگیخت.

حجتالاسلام قندهاری با بیان اینکه جریانهای ضدانقلاب و فتنه با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانستند این حماسه را ببینند، خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات سال 88 عدهای قانونشکن به بهانههای واهی و خیالی بر طبل ابطال انتخابات کوبیدند و دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور با آنان همراستا شده و توطئه و فتنه جدیدی در کشور رقم خورد تا آنجا که مستقیما ارکان اعتقادی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه سران فتنه تحت هیچ شرایطی حاضر نبودند دست از لجاجت بردارند، تاکید کرد: با وجود اینکه بارها به سران فتنه برای پیوستن به صفوف مردم پیام داده شد؛ اما آنها شرایطی را فراهم کردند که دشمنان انقلاب اسلامی برایی ضربه زدن به هر کاری که میتوانند دست بزنند و متاسفانه کار به جایی رسید که فتنهگران به حریم حسینی و عزاداران امام حسین (ع) توهین کردند.

حجتالاسلام قندهاری با بیان اینکه ملت انقلابی و حماسهساز ایران نتوانستند بیحرمتی فتنهگران را در روز عاشورا تحمل کنند، گفت: پس از توهین و تعرض عوامل فریب خورده جریان فتنه در روز عاشورای سال 1388، مردم با یک راهپیمایی میلیونی کمنظیر و حضوری سرنوشتساز در روز نهم دی ماه طومار فنتهگران را در هم پیچیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه استکبار جهانی سرمایهگذاری کلان و بیسابقهای برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده بود، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی به دشمنان فهماند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی نظام اسلامی را از دست نخواهد داد.

نظر شما
پربیننده ها