رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم

اقدامات خصمانه آمریکایی ها درباره حقوق بشر تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: در هفته حقوق بشر آمریکایی، جنایات و اقدامات خصمانه آمریکایی ها درباره حقوق بشر تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ - 26June 2016

اقدامات خصمانه آمریکایی ها درباره حقوق بشر تبیین شود

به گزارش دفاع پرس از قم، نصرت الله لطفی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی بخصوص سالگرد فاجعه هفتم تیر ابراز داشت: ششم تا 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی مطرح است که در این هفته باید اقدامات خصمانه آمریکایی ها در زمینه حقوق بشر تبیین شود تا همه دنیا و به ویژه جوانان کشور با آن آشنا شوند.

وی به عنوان نمونه عنوان داشت: آل سعود و آل خلیفه با اقدامات خصمانه خود بر علیه اسلام حرکت کرده که نمونه اخیر آن لغو تابعیت رهبر شیعیان بحرین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: همگان شاهد هستیم که در طول سال های مختلف آمریکایی ها به چه میزان علیه نظام اسلامی ایران فعالیت کردند که در ایام این هفته نمونه های آن را می بینیم.

لطفی با بیان اینکه استکبار در راستای براندازی نظام اسلامی اقدام می کند، ابراز کرد: نظام سلطه تلاش های گسترده ای را در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده که باید همه این مسائل تشریح شود.

معاون امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: باید همه اقدامات دروغین آمریکایی ها تببین و تشریح شود تا همه بدانند این افراد با دروغ های خود به دنبال چه اهداف شومی هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار