با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

مشکلات حوزه ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ورزش به دنبال رایزنی با دولت و مجلس برای کسب اعتبارات بیشتر است، گفت: کارگروه ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس مشکلات ورزشی کشور و وزارتخانه مرتبط را به طور دقیق و ویژه دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ - 03July 2016

مشکلات حوزه ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسه امروز -یکشنبه- کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی مهیمان کمیسیون فرهنگی بودند تا فرصتی برای تعامل و آشنایی با نمایندگان جدی کمیسیون فرهنگی فراهم شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: نمایندگان با توجه به حوزههای کاری خود سوالات چالش برانگیز بسیاری را مطرح و وزیر را مورد پرسش قرار دادند.

وی در ادامه افزود: قرار بر این شد نمایندگان مسائل ورزشی حوزه انتخابیه خود را به صورت ویژه از طریق وزارتخانه ورزش و جوانان پیگیری کنند و همچنین با معرفی اعضای کارگروه ورزش، این کارگروه مشکلات ورزشی کشور و وزارتخانه مرتبط را به طور دقیق و ویژه دنبال کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه معضلات و مشکلات حوزه ورزش در حوزههای ورزش عمومی، قهرمانی و جوانان کم نیست، به توضیحات وزیر دراین باره اشاره کرد و گفت: از آنجا که وزارتخانه ورزش و جوانان مشکلات اعتباری بسیاری دارد وزیر پیشنهاد رایزنی با دولت و مجلس جهت به دست آوردن اعتبارات بیشتر را داد و البته نمایندگان در این زمینه راهکارهایی به وی ارائه کردند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار