مجتهد خبر داد؛

دیدار «محمد بن‌سلمان» با «نتانیاهو» در اردن سه ماه پیش

افشاگر معروف سعودی از دیدار محمد بن‌سلمان سه ماه پیش در اردن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ - 12July 2016

دیدار «محمد بن‌سلمان» با «نتانیاهو» در اردن سه ماه پیش

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، مجتهد افشاگر معروف سعودی، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «محمد بنسلمان» جانشین ولیعهد عربستان با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس سه ماه پیش در شهر عقبه اردن دیدار کرد.

افشاگر معروف سعودی در ادامه نوشت: به نظر میرسد محمد بنسلمان در استفاده از روابط خود با رژیم صهیونیستی عجله کرده است و به خوبی مدت زمانی که لابی صهیونیستی برای تاثیرگذاری بر روی سیاستمداران آمریکا نیاز دارد، برآورد نکردهاست.

وی ادامه داد: توجیه و بهانه محمد بنسلمان برای این دیدار توافق با رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران و مبارزه با تروریسم است اما در حقیقت بنسلمان در این دیدار حمایت صهیونیستها را گدایی کرده تا بوسیله لابی صهیونیستی در آمریکا بتواند محمد بننایف ولیعهد کنونی عربستان را کنار بزند و خود به قدرت برسد.

مجتهد نوشت: سفر محمد بنسلمان به آمریکا در راستای متمایل کردن آمریکا به سمت خود بودهاست اما دولت آمریکا هنوز قانع نشده است که محمد بنسلمان جانشین پدر خود شود. نوع رفتار باراک اوباما نیز با وی توهین آمیز بود.

وی علت دیگر عجله محمد بنسلمان را اینگونه بیان کرد که وی میخواهد مسئله ولیعهدی خودش را قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حل و فصل کند چراکه وی میداند دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا (دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون) محمد بننایف را بر وی ترجیح میدهند.

مجتهد نوشت: فرصت برای اعلام برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی به بهانه موفقیت پروژه پل فراهم است و بعید نیست سفر محمد بنسلمان به اردن هماهنگی با مسئولان رژیم صهیونیستی را در بر نگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار