امیر سیاری:

برای تامین امنیت و منافع ملی هر جا که لازم باشد حضور می‌یابیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو برای تامین امنیت و منافع جمهوری اسلامی ایران هر جا که لازم باشد حضور پیدا می‌کند، گفت: نشان خواهیم داد که نداجا یک نیروی دریایی بین‌المللی، سیاسی و نظامی است.
کد خبر: ۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ - 18July 2016

برای تامین امنیت و منافع ملی هر جا که لازم باشد حضور می‌یابیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیبالله سیاری صبح امروز دوشنبه در مراسم استقبال ورود ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی در منطقه یکم ولایت در بندرعباس، بیان داشت: اساتید نهایت کوشش را برای آموزش دانشجویان در سفرهای دریایی به کار بگیرند.

وی با اشاره به اهداف ناوگروههای اعزامی نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: هدف از اعزام به دریاهای آزاد نشان دادن توانمندی نیروی راهبردی دریایی است. لازمه یک نیروی راهبردی حضور در آبهای آزاد است.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش در آبهای آزاد، نشان دادن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دریانوردی است.

دریادار سیاری، مبارزه با پروژه ایرانهراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه تا مدار ۱۰ درجه، حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف از اهداف اعزام ناوگروههاست.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت خطوط تجاری از اهداف اعزام ناوگروههاست، اظهار داشت: هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت، و نشان خواهیم داد یک نیروی دریایی بینالمللی، سیاسی و نظامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار