سردار جزایری تأکید کرد

حضور فعال بسیج در فضای مجازی برای پیگیری اهداف نظام و شکست توطئه‌های دشمن

معاون ستاد کل نیروهای مسلح هدف اصلی دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی را عقب‌نشینی از مواضع اصولی و ارزشی نظام دانست و بر ضرورت حضور فعال بسیج در فضای مجازی برای پیگیری اهداف نظام و شکست توطئه‌های دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷ - 12January 2014

حضور فعال بسیج در فضای مجازی برای پیگیری اهداف نظام و شکست توطئه‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران یزد اظهار داشت: در عین حالی که اصل مذاکرات با کشورهای۱+۵ مورد تأیید نظام است، ولی باید بهطور ویژه توجه داشت که پدیدآورندگان این مشکلات، براحتی نیز دست از اقدامات ضداسلامی و ایرانی خود برنمیدارند.

وی با بیان اینکه با این حال ما در عین بیاعتمادی به دشمنان در عرصه مذاکرات هستهای با گروه ۱+۵ حضور پیدا میکنیم، تأکید کرد: باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا ضمن بیداری و هوشیاری بکوشیم از مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی بوجود آوردهاند، بکاهیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت سوریه و کنفرانس "ژنو ۲" نیز اظهار داشت: دولت و ملت سوریه در برابر یکی از بزرگترین هجمههای دشمنان در سالهای اخیر قرار گرفتهاند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه مذاکره برای صلح در سوریه باید همراه با حفظ اقتدار دولت و ملت این کشور باشد، گفت: دولت و مردم سوریه کمترین اعتمادی به کسانی که خود مسبب این جنگ هستند، ندارند.

جزایری در ادامه به توطئههای مختلف استکبار علیه انقلاب اسلامی در ۳۵ سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان بعد از تحمل شکست و رسوایی در عرصههای مختلف بویژه در جنگ سخت برای رسیدن به اهداف خود به تهدید نرم و جنگ فرهنگی متوسل شدهاند.

وی درباره برنامههای ستاد کل نیروهای مسلح درباره تهدیدهای نرم دشمن نیز گفت: نکته اصلی در تهدید نرم این است که وقتی از دشمن حرف میزنیم، باید ببینیم که این دشمن کیست و چه شاخصهها و توانمندیهایی دارد و تهدیدهای خود را بر اساس چه مدل مهندسی اعمال میکند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن نظام ما، سیستمهای ابرسرمایهداری و صهیونیزم بینالمللی است که بسیاری از قدرتهای جهان را با چنین سامانهای مدیریت میکند و در مجموع ما باید ببینیم اصلیترین راهبرد چنین سیستمی علیه انقلاب اسلامی چیست.

جزایری در ادامه با اشاره به تلاش برخی کشورهای منطقه و بهخصوص عربستان سعودی برای مخدوش کردن چهره حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) تصریح کرد: علمای بلاد اسلامی باید برای مقابله با این توطئه اقدام کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره برنامههای این ستاد برای زنان گفت: ما در پنج سال گذشته بهویژه دو سال اخیر نگاه ویژهای به جایگاه بانوان داشتهایم به گونهای که در بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، سازمانی با عنوان"نقش زنان در دفاع مقدس" فعال کردیم تا نقش این قشر تأثیرگذار در جامعه عینیتر بررسی شود.

 

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار