اعلام فراخوان مسابقه ملی طراحی منظر محور امام رضا(ع)

فراخوان مسابقه ملی طراحی منظر محور امام رضا(ع) به منظور استفاده از ایده‌های خلاقانه در خصوص بازپیرایی و منظرسازی محور امام رضا(ع) حدفاصل محور بسیج تا میدان بیت‌المقدس مشهد اعلام شد.
کد خبر: ۹۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ - 22August 2016

اعلام فراخوان مسابقه ملی طراحی منظر محور امام رضا(ع)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدرضا حسیننژاد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در خصوص این مسابقه عنوان کرد: همسابقه ملی طراحی منظر محور امام رضا(ع) برای استفاده از ایدههای خلاقانه و تجربههای شهروندان و متخصصان در خصوص بازپیرایی و منظرسازی محور امام رضا(ع) حدفاصل محور بسیج تا میدان بیتالمقدس برگزار میشود.

وی عنوان کرد: در فراخوان مسابقه ملی طراحی منظر محور امام رضا(ع) از تمامی متخصصان و اعضای نظاممهندسی و دانشجویان دعوت شده تا در این رخداد شهری شرکت کرده و آثار خود را تا تاریخ ۳۰ شهریور ارسال کنند.

حسیننژاد ابراز کرد: هدف این طرح، انتخاب سه طرح برتر توسط هیئتداوران و شناسایی ایدههای برتر در محورهای مبلمان شهری، نورپردازی، فضای سبز، کفسازی، روشنایی، نما، الحاقات نما، المان و نشانههای حجمی و ایدههای خلاقانه دیگر است.

یادآور میشود، به نفر اول این مسابقه ۱۵ میلیون تومان و انعقاد قرارداد برای تهیه طرح اجرایی، نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان اهدا میشود.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار