ترویج سبک زندگی با برگزاری مسابقه «خانه‌های عمودی»

خانه فرهنگ میعاد به منظور تقویت روحیه قانون‌گرایی در مجتمع‌های مسکونی، مسابقه‌ای تحت عنوان «خانه‌های عمودی» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ - 23August 2016

ترویج سبک زندگی با برگزاری مسابقه «خانه‌های عمودی»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاعپرس، خانه فرهنگ میعاد به منظور ارتقای نظم، انضباط و تقویت روحیه قانونگرایی در مجتمعهای مسکونی مسابقهای را با عنوان «خانههای عمودی» برگزار می کند.

شناخت حقوق همسایگی، تقویت ارتباط و صمیمیت همسایهها، ارتقای همدلی و همراهی شهروندان در رفع نیازمندیهای یکدیگر، تاکید و ترویج مسئولیتهای متقابل همسایگی و نیز تشویق همسایگان به رعایت قوانین و مقررات ضمن برقراری نظم و انضباط در آپارتمان ازجمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

در این مسابقه برگهای که حاوی یک مجموعه داستان مصوّر دنبالهدار است و روایت یکی از معظلات در آپارتمانها میباشد در اختیار شهروندان قرار میگیرد. افراد پس از آن باید با دیدن تصاویر و رسیدن به جواب مسابقه، آن عبارت را به سامانه پیامکی به شماره 2000183719 ارسال نمایند. در پایان این مسابقه به سه نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه اهدا خواهد شد.

علاقهمندان میتوانند جهت شرکت و دریافت برگههای مسابقه تا 30 شهریورماه به خانه فرهنگ میعاد واقع در خانیآبادنو، 20متری میعاد، کوچه 35، پلاک 4 مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55032500  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار