آیت‌الله ری‌شهری:

هنوز در بیت منتظری به منافقین کمک می‌کنند/ می‌خواهند از امام انتقام بگیرند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هنوز در این بیتی که با امام (ره) در اواخر عمر پربرکتشان درافتاد و امام (ره) تقاضای مرگ خودش را از خدای متعال نمود، کسانی هستند که به منافقین کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 27August 2016

هنوز در بیت منتظری به منافقین کمک می‌کنند/ می‌خواهند از امام انتقام بگیرند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله محمدی ریشهری وزیر اسبق اطلاعات در سخنرانی انتشار فایل صوتی اخیر توسط بیت منتظری را سند روشن صحت نظر امام راحل و ادامه نفوذ منافقین در بیت منتظری دانست و اظهار داشت: گردانندگان سایت رسمی آقای منتظری باید پاسخ دهند.

آیتالله محمدی ریشهری با اشاره به انتشار نوار اخیر در سایت رسمی آقای منتظری گفت: معلوم میشود که هنوز در این بیتی که با امام (ره) در اواخر عمر پربرکتشان درافتاد و امام (ره) تقاضای مرگ خودش را از خدای متعال نمود، هنوز کسانی هستند که به منافقین کمک میکنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیهالسلام افزود: این نواری که اخیراً از سایت رسمی آقای منتظری، منتشر شد، مطالبی است که ایشان بهصورت محرمانه در سال 67 با چند تن از قضات مطرح کرده و اکنون در شرایطی که منافقین در بدترین و ضعیفترین موقعیت قرار دارند و دستبهدست آل سعود مفلوک دادند تا با همپیمانی نفاق و وهابیت بهنظام اسلامی ضربه بزنند، این نوار منتشر میشود.

نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: درباره جریان آقای منتظری صحبتهای جامعی انجام دادهام که منتشر خواهد شد و در کتاب سنجه انصاف نیز اطلاعات بیشتری در خصوص باند خطرناک مهدی هاشمی مطرحشده است.

آیتالله محمدی ریشهری تصریح کرد: گردانندگان این سایت باید به این سؤال پاسخ بدهند که اگر این دفتر با جریان منافقین ارتباط ندارد و نفوذیهای منافقین در این دفتر رسوخ نکردهاند چرا در شرایطی که نفاق با وهابیت کودک کش همپیمان شده است برای ضربه زدن بهنظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی که سال 67 ضبطشده را در فضای کنونی منتشر میکنند و انتشار آن پسازاین مدت با چه هدفی غیر از ضربه زدن بهنظام اسلامی، تطهیر منافقین و انتقامگیری از امام راحل صورت گرفته است؟

نویسنده کتاب سنجه انصاف بیان کرد: آنچه در این نوار آمده، حرف تازهای نیست زیرا آقای منتظری همه این حرفها را و بلکه بیش از آنها را در خاطرات خودش آورده است و پیش از آن به امام راحل نوشته و امام در نامه 6 فروردین پاسخ آن را داده است. آیتالله محمدی ریشهری گفت: این نوار منتشرشده، سند روشن دیگری بر پیشبینی امام راحل است که در نامه 6 فروردین 68 به آقای منتظری نوشت که در این بیت نفوذی وجود دارد.

نویسنده کتاب سنجه انصاف بابیان بخشهایی از نامه امام خمینی (ره) به آقای منتظری اظهار داشت: در نامه امام خمینی به آقای منتظری در تاریخ 6 فروردینماه 1368 آمده است:  خدا را در نظر میگیرم و مسائلی را گوشزد میکنم و ازآنجاکه روشنشده شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من، به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین میسپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده این نظام را ازدستدادهاید.

شما در اکثر نامه و صحبتها و موضعگیریهایتان نشان دادید که معتقدید لیبرالها و منافقین باید در کشور حکومت کنند، مثلاً در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکومبه اعدامشده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و میبینید که چه خدمت ارزندهای به استکبار کردهاید.

در مسئله مهدی هاشمی قاتل، شما او را از همه متدینین متدینتر میدانستید و بااینکه برای شما ثابتشده بود که او قاتل است مرتب پیغام میدادید که او را نکشید. از قضایای امثال مهدی هاشمی که بسیار است و من حال بازگو کردن آن را ندارم.

در بخش دیگری از این نامه تصریحشده است:  اگر شما نظر من را مقدم بر نظر خود میدانید که مسلماً (منافقین صلاح نمیدانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی میشوید که آخرتتان را خرابتر میکند)- بادلی شکسته و سینهای گداخته از آتش بیمهریها به اتکا به خداوند متعال به شما - که حاصل عمر من بودید چند نصیحت میکنم: سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و باند مهدی هاشمی و لیبرالها نریزد و ازآنجاکه سادهلوح هستید و خیلی زود تحریک میشوید، سعی کنید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد، دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هرچه اسرار مملکت هست را به رادیوهای بیگانه دهند.

وی افزود: امام در انتهای نامه خود در کلمات دردآوری آرزوی مرگ میکنند و دعا میکنند که  از خدا میخواهم به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عنایت عطا فرماید و او را ببخشد و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد >این دعا در فاصله کوتاهی (حدود دو ماه بعد) به اجابت رسید.

آیتالله محمدی ریشهری همچنین با گرامیداشت یاد همه شهدایی که این انقلاب را به وجود آوردهاند و با خون خود این انقلاب را آبیاری میکنند، بهویژه شهید رجایی و شهید باهنر گفت: آن جنایتکارانی که این 2 بزرگوار را به شهادت رساندند و 72 تن از شهدای انقلاب و ازجمله شهید مظلوم شهید بهشتی را به شهادت رساندند این روزها با توطئه حسابشده استکبار و عدهای در داخل، درصدد تطهیر آنها هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام تصریح کرد: دست هایی در داخل به کمک این منافقان روسیاه آمده برای تطهیر این جنایتکارانی که به هیچ وجهی قابل تطهیر نیستند و برای انتقام گرفتن از حضرت امام راحل و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خدشه دار کردن چهره نورانی امام راحل که قابل خدشه نیست تلاش می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار