توان موشکی گروه های مقاومت مقامات رژیم صهیونیستی را نگران کرده است

روزنامه صهیونیستی"هاآرتص" می نویسد: بدنبال قدرتمند شدن گروه‌های مقاومت، ارتش رژیم صهیوینستی ۶ فروند هواپیمای جنگنده "V-۲۲" را از آمریکا خریداری کرده است.
کد خبر: ۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸ - 19January 2014

توان موشکی گروه های مقاومت مقامات رژیم صهیونیستی را نگران کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند ارتش رژیم اسرائیل خود را برای مواجهه با عملیات احتمالی مقاومت در لبنان آماده میکند و یگان مرزی این رژیم در مرز با لبنان نیز به حالت آماده باش درآمده است.
 
به گفته رادیو اسرائیل گردانهای "عبدالله عزام" در لبنان موشکهایی دراختیار دارد که نقاطی در عمق ۴۰ کیلومتری راهدف قرار میدهد. این رسانه افزود: بدنبال آشفتگی اوضاع در مرز با لبنان پیش بینی میشود که این موشکها برای حمله به اسرائیل تهیه شده است.
 
در این رابطه روزنامه صهیوینستی "هاآرتص" مینویسد بدنبال قدرتمند شدن گروههای مقاومت، ارتش رژیم صهیوینستی ۶ فروند هواپیمای جنگنده "V-۲۲" را از آمریکا خریداری کرده است. این روزنامه هزینه خرید این هلیکوپتر را ۱. ۳ میلیارد دلار اعلام کرده است.
 
پیش از این "چاک هگل" وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس اتحادیه ضد افترا در نیویورک گفته بود که آمریکا فروش شش فروند هواپیمای جنگی "وی ـ ۲۲ اوسپری" به اسرائیل را تسریع می کند.
 
 "گیلعاد اردان" وزیرامور داخلی اسرائیل دراین باره گفت: درصورت وقوع هرگونه جنگی علیه اسرائیل روزی هزاران موشک ازجانب گروههای مقاومت به اسرائیل پرتاب خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها