رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهدا بهترین الگو برای مدیران و مسئولانند

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مدیران و مسئولان ادارات باید از سیره و روش شهدا الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 30August 2016

شهدا بهترین الگو برای مدیران و مسئولانند

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ مسعود پناهی در حاشیه مراسم همایش روز قشر بسیج کارمندان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای همه مدیران و مسئولان فعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات باید از سیره و روش شهدا الگوبرداری کنند، گفت: خدمت در نظام اسلامی نوعی عبادت است؛ که باید تمامی مدیران و کارمندان بهصورت شبانهروزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم تلاش کنند.

پناهی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی، افزود: عمل به فرمایشات رهبر انقلاب دژ مستحکم در مقابله با دشمنان است؛ که امسال نیز با توجه به شعار سال» اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل» همه باید در تلاش باشیم تا اقدام و عمل را واقعا عملی کنیم.

پناهی توجه به تولیدات داخلی، افزایش واحدهای تولیدی، استفاده از کالای تولید داخلی در ادارات در راستای بومیسازی و توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف را از جمله مباحثی عنوان کرد که میتواند زمینه پیشرفت و تعالی در جامعه را به وجود آورد.

وی در ادامه به آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این زمینه از 19 کارمند نمونه، 15 فرمانده نمونه در پایگاههای مقاومت بسیج و 15 خانواده شهید تجلیل شد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان در ادامه از شهید «محمدرضا قدمی» بهعنوان شهید شاخص کشوری یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها