در حاشیه جشنواره جام جم؛

محمد جعفرخسروی جایزه خود را به یک خانواده جنگ‌زده اهدا کرد

برنامه سازان زنده باد زندگی هدیه ۳۰ میلیون ریالی خود را به خانواده جنگ زده «تاباک» تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ - 19January 2014

محمد جعفرخسروی جایزه خود را به یک خانواده جنگ‌زده اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عوامل برنامه «زنده باد زندگی» هدیه ۳۰ میلیون ریالی خود را که از سومین جشنواره بین المللی جام جم دریافت کرده بودند را به خانواده جنگ زده «تاباک» تقدیم کردند.

بر پایه این گزارش، این اقدام به پاس قدردانی از حضور بیش از ۲۳۰ خانواده ایرانی در پادگان معاونت سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مهمانی شبانه شبکه دو صورت گرفت و طی آن دست اندرکاران تولید برنامه «زنده باد زندگی» به نمایندگی از مهمانان و مدعوین این برنامه، هدیه ۳۰ میلیون ریالی خود را به خانواده جنگ زده «تاباک» که ازجمله آسیب دیدگان اجتماعی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، تقدیم کردند.

 «زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو است که به تهیه کنندگی و اجرای «محمد جعفر خسروی» روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۳: ۴۰ روی آنتن میرود. این برنامه گفتگو محور خانوادههای ایرانی را در جنگی شبانه گردهم میآورد و تلاش میکند با ایجاد فضایی جدید و شکست کلیشههای رایج، مخاطبان شبکه دو را با خود همراه کند.

هیات داوران سومین جشنواره بین المللی جام جم برنامه «زنده باد زندگی» را در بخش محتوا و پژوهش شایسته تقدیر دانسته و سرو زرین این جشنواره را به محمد جعفر خسروی اهدا کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار